first friend
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Abdul Sami (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
Maalik Ne Pappu Ko Naukri Se Nikal Diya….
Maalik: Meine Jab Se Tumhe Naukri Se Nikala Hai…. Tum Roz Mere Ghar Ke Saamne Tatti Kyun Karte Ho,
Pappu: Aapko Yeh Ahsaas Karane Ke Liye Ki Naukri Se Nikalne Ke Baad Mein Bhooka Nahi Mar Raha Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Jalebi aur ladkiyo me kya similiarity hai..??
.
.
?
.
.
?
.
.
?
?
.
?
.
?
.
.
?
.
.
?
.
Dono hi kabhi seedhi nahi ho sakti,
Par hoti bahut sweet hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Hamari Light Tu Ab
Is Taraha Aati Hy
DOst
Jese Shadi k Bad
Beti Bep K Ghar
(‘,’) Acha abbu
<)(\me chaLti
// hon phir aaon gi
agle hafty..;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Sardar apne Marriage Certificate ko ek ghante se dekh raha tha.Biwi boli:tussi inni der se ki dekh rahe ho?
Sardar:Expiry Date dekh raha hu. ..
by Pak101.com (few years ago!)
Jaisa Ki Aap Sab Jante Hai Ki Pappu Ka Dimag Shaitani Kamo Mein Jyada Aur Padayi Ke Alava Har Sawal Ka Jawab Dene Mein Chalta Hai.
Ese Hi Teacher Ne Uss Se Ek Study Se Related Sawal Kiya, Ab Aap Khud Dekh Lijiye Ki Pappu Ka Dimag Kaisa Hai Study Mein.
Teacher: “Taj Mahal Kisne Banaya Thha?”
Papp: “Ji Majduro Ne”
Teacher: “Oh.. Mera Matlab Hai Banvaya Kisne Thha?”
Pappu: “Ji Thekedar Ne“
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Smoking In Front Of His Father ..
His Friend: Oye ! Abba De Saamne Smoking…??
Sardar: Abba Hi Hai Na..
Petrol Pump Te Nahi … !!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Angoor Beach Raha Tha Magar Keh Raha Tha Aaloo Ley Lo Aaloo,
2sray Admi Ne Kaha Khan Sahib Ye To Angoor Hain.
Pathan. Chup Ho Jao Warna Makhiyan Aa Jaen Gen.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A pathan for an exam had studied only one essay
‘FRIEND’,
but in the exam the essay which came was
‘FATHER’ .
He replaced friend with father in the essay and it
read:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aik pathaan ki biwi ko pathaan par bohat pyaar ayaa
Wo boli aap lakhon main aik ho
pathaan ne aik zor se chapair mari aur bola baqi 999 kon hain
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Ek Khan Hotel Mein Room Book Karwa Raha Hota Hai,
Aur Receptionist Waiter Ko Khan Ke Kamare Tak Pahunchane Ke Liye Kehti Hai, Waiter Khan Ko Le Jata Hai Aur Bolta Hai.
Waiter: “Chalo Ander”
Khan: “Oye Hum Is Kamre Mein Nahi Rahga, Humko Pagal Samjha Hai Kya? Paisa Itna Diya Or Kamra Itna Chota Sa”
Waiter: “Abe Gadhe Ki Aulad, Andar To Chal Ye Lift Hai“
by Pak101.com (few years ago!)