Papu:"Mujhe Dog Food lena hai

Papu:"Mujhe Dog Food lena hai..
.
.
SALES GIRL:"Kya apke pas Kutta
hai.. ??
. Papt:"Ha ghar pe hai..
.
SALES GIRL:"Sorry! Store policy
hai ke zarurat dekh kar item
sale karo..
. NEXT DAY papu:"Mujhe Cat Food
lena hai
.
SALES GIRL:"Sorry Sir pehle Billi
la ke dekhao..
. 3 din bad Papu bag le ke store
aya aur bola:"Bag me hath dal
ke sabot dekh lo..
.
SALES GIRL hath dal ke boli:"Koi
Garm, Geeli aur Mulayum cheez hai Kya hai..??
.
Papu:"Ye meri Potty hai, aur
mujhe aaj
"TOILET PAPER" lena hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 825 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Insaan ka sab se ziyada dil kab jalta hay?

Insaan ka sab se ziyada dil kab jalta hay?

Jab aap original Nokia ka mobile le kar behte hon

aor koi aa kar kahe..China Hy?

by Pak101.com (few years ago!)
Did anyone lose money wrapped in

Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
I tried ur number so

Principal: I tried ur number so many times,it said switched off..!!!!
Student said:"ya itz my CALLER TUNE"
Principal shock....!!
Student roXx....!

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan zindabad

Pakistan ka matlab kia?

BOMB DHAMAKAY OR AGHWA!

yeh tera pakistan hai yeh mera pakistan hai

yeh os ka pakistan hai jo sardar-e-pakistan hai

log kehtay hein k pakistan Zinda Baad!

hum kehtay hai......
pakistan se Zinda Bhaag

by Abdul Sami (few years ago!)
urdu funny pathan on juma pray

PATHAN: Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai

Friend: wo kase?

PATHAN: IMAM sahab bole Apny MObile of ker dain ,

Mera mobile Ghar tha jab ker ke aya to JIMAAT nikal gai :)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mein tumhay gallay lga Sakta hoo

Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi. :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aapko Bhi Salary Leni Hai?

A Young Boy Appointed As Chowkidaar In Nehru Women Hostel, Gujrat.

35 Din Guzarane Ke Baad Hostel Warden Ne Kaha:

Warden: “Aap Salary Lene Kyun Nahi Aaye?”

Boy: “Arrey, Kya Salary Bhi Milegi“

by Pak101.com (few years ago!)
1 darzi logon k kapde lekr farar hogya

1 darzi logon k kapde lekr farar hogya

Koi kehta meri pant,
Koi kehta meri Shirt,

1 Santa bhi Ro raha tha Logo ne puchha Q Ro Rahe ho?

Santa:mera naap le gaya

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Sar Me Chot Lag Gae

Pathan K Sar Me Chot Lag Gae.
Nurse: Is Mein 7 Tanky Lage Ge
Pathan: Kitna Paisa Ly Ga
Nurse:Rs. 3000
Pathan:Baji Sirf Tanka Lagwana Hay Karhai Nahi Karwani.

by Pak101.com (few years ago!)
Radio aur Akhbar

Man: Radio or Akhbar me kya farq
hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh
mera bhai, baat hai samjhny wali, ab
radio me Aap rotiyan tou nai la skty
na.;-)

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook