Papu:"Mujhe Dog Food lena hai
Papu:"Mujhe Dog Food lena hai..
.
.
SALES GIRL:"Kya apke pas Kutta
hai.. ??
. Papt:"Ha ghar pe hai..
.
SALES GIRL:"Sorry! Store policy
hai ke zarurat dekh kar item
sale karo..
. NEXT DAY papu:"Mujhe Cat Food
lena hai
.
SALES GIRL:"Sorry Sir pehle Billi
la ke dekhao..
. 3 din bad Papu bag le ke store
aya aur bola:"Bag me hath dal
ke sabot dekh lo..
.
SALES GIRL hath dal ke boli:"Koi
Garm, Geeli aur Mulayum cheez hai Kya hai..??
.
Papu:"Ye meri Potty hai, aur
mujhe aaj
"TOILET PAPER" lena hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 825 views
Similar Jokes
Insaan ka sab se ziyada dil kab jalta hay?
Jab aap original Nokia ka mobile le kar behte hon
aor koi aa kar kahe..China Hy?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Principal: I tried ur number so many times,it said switched off..!!!!
Student said:"ya itz my CALLER TUNE"
Principal shock....!!
Student roXx....!
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan ka matlab kia?
BOMB DHAMAKAY OR AGHWA!
yeh tera pakistan hai yeh mera pakistan hai
yeh os ka pakistan hai jo sardar-e-pakistan hai
log kehtay hein k pakistan Zinda Baad!
hum kehtay hai......
pakistan se Zinda Bhaag
by Abdul Sami (few years ago!)
PATHAN: Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai
Friend: wo kase?
PATHAN: IMAM sahab bole Apny MObile of ker dain ,
Mera mobile Ghar tha jab ker ke aya to JIMAAT nikal gai :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Young Boy Appointed As Chowkidaar In Nehru Women Hostel, Gujrat.
35 Din Guzarane Ke Baad Hostel Warden Ne Kaha:
Warden: “Aap Salary Lene Kyun Nahi Aaye?”
Boy: “Arrey, Kya Salary Bhi Milegi“
by Pak101.com (few years ago!)
1 darzi logon k kapde lekr farar hogya
Koi kehta meri pant,
Koi kehta meri Shirt,
1 Santa bhi Ro raha tha Logo ne puchha Q Ro Rahe ho?
Santa:mera naap le gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Sar Me Chot Lag Gae.
Nurse: Is Mein 7 Tanky Lage Ge
Pathan: Kitna Paisa Ly Ga
Nurse:Rs. 3000
Pathan:Baji Sirf Tanka Lagwana Hay Karhai Nahi Karwani.
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Radio or Akhbar me kya farq
hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh
mera bhai, baat hai samjhny wali, ab
radio me Aap rotiyan tou nai la skty
na.;-)
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)