jab mein mar jaun to Saamney
MOLVII: ... jab mein mar jaun to Saamney
walon ko with family zaroor bulana,
Bevi: wo Q?
.
... .
.
.
.
.
Molvi: Suna hai k Un k Ghar ki Larkiyan Laash se
Lipat Lipat k Roti hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
santa bar bar apni windows ka
Pasword bhool jata tha.
Ek baar usne socha
Mein apni windows ka Password kya rakhu jo kabhi na bhulu.
Usne password rakha INCORRECT
Ab jab bhi wo ghalat pasword enter karta
Computer usey khud bata deta
“Your pasword is Incorrect”
Santa Rocked. Computer Shocked…
Oye Balle Balle
by Pak101.com (few years ago!)
Amrood khaty waqt agar keera nazar aa jaye to bohat dil kharab hota hai,
magar...
.
.
ziyada jaan uss waqt nikalti hai..
.
jab..
.
.
keera aadha ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Dukandar ek aurat ko kapre dikha dikha k thak gaya
.
.
.
akhir bola, mujhe afsos hai apko koi kapra pasand nahi aaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aurat: Koi baat nahi mai to wese bhi sabzi lene aayi thi :P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher-bina daant k 2 jaanwaro ka naam bataao.
GOLU-Sir , Dada aur Dadi. .
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor k band Clinic k agey lambi line thi
1 sardar bar-bar line mai ghusta,log usko pakr k peche phenk dete
sardar:Lagay raho kameeno,
mai v clinic nhi kholna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa walks into a library & says, “Can I have a burger and coke?” Librarian, “I’m sorry, this is a library.” Santa whispers, “Can I have a burger & fries?”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:Jab Me School Padta Tha Tab
Fancy Dress Competion Me BANDAR Ban K Gaya
Tha
2nd Prize Mila Tha
Banta: Abe Tu Aise Gaya Hota To 1st Milta
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl In Train - Can I Sit Here ??
.
Boy- Yes Of course.. Itz All Yourz ;)
.
Girl- Can I Take Some Water ??
.
Boy- Yes Why Not ;)
.
Girl- BROTHER which Iz The Next Station ??
.
Boy - Mere Dimaag Me GPS laga hua hai Kya
Chal Bhaaag Hatttt... Kamini Chudail Kahin Ki :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Boy :Tumhare Pen me ink nahi hai kya?
Girl :andhay h0 kia?chal t0 raha hai..
Boy :Acha t0 apna Number t0 likh ker dikha0.."
Yeh b zaror Zubaida apa ka totka hi lag raha hai
by Pak101.com (few years ago!)