A Punjabi couple
A Punjabi couple went 2 England.They went 2 a hotel.
Punjabi 2 waiter: Sir, Most respectfuly I beg 2 say that I’m ill & cannot come 2 school, therefore kindly grant me Tea for 2day.Waitr brings tea.Wife :Wah g wah. Tawanu ty far far English Aandi ay.
Husband:Hally ty ma Pani wasty Thirsty Crow nai sunayi
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
A man Chinese wife dies 1 year after marriage
Santa tries 2 console that man but does nt know what to say
Santa: Hota hai yaar.. Chinese thi, aur kitna chalti
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ki ladai apne baap se ho gayi To usne apne baap ki photo kabristan me 1 ped pe latka diya , Aur Niche Likha "COMING SOON"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .
Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?
Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sardar Rail Ki Patri Pr So Gya
1 Admi Ne Kaha Kia Kr Rhy Ho
Rail Ay Ge To Mr Jao Gy.
Sardar:
Mery Oper Se Jahaz Guzr Gya
To Kch Nai Hoa Rail Kya Cheez Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: class ko der kyu pahunche?
Student: sir, gaadi puncture ho gaya tha
Principal: to tumhe bus mein aana tha
Student: socha tha sir, lekin aapki beti sunti hi nahi ha
by Pak101.com (few years ago!)
Khobsurt log hamesha ye kiun kehte hain k me abi busy hoon
socho
.
.
nai pata
.
Pher btaun ga me abi busy hun
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan: shadi k dusray din BV se ler pra
Pathan's dad:kia hua?
Pathan: isne mri chaaye me Tawez milaya hyBv rotay hue: wo "Tawez" nai....."Tea Bag" hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan K Paas 1 Mehman Aaya. Pathan Bola: ''O Yara Is Pankhe K Niche Betho Tumhe Sawaab Milega.
Mehman:wo Kese?
Pathan: Hm Ye Pankha Masjid Se Utaar K Laya Hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa talks to a saint: My wife troubles me a lot. Tell me some way.
Funny saint: Had there been any way, I wouldn't have become a saint.
by Pak101.com (few years ago!)
EK KHUBSURAT LADKI SANTA SE MARKET ME TAKRA GAYI
TO BOLI:Oh, I am sorry'..!
SANTA:HI, I am santa singh...
nice to meet
u MISS SORRY..!
by Pak101.com (few years ago!)