Pathan
Pathan K Paas 1 Mehman Aaya. Pathan Bola: ''O Yara Is Pankhe K Niche Betho Tumhe Sawaab Milega.
Mehman:wo Kese?
Pathan: Hm Ye Pankha Masjid Se Utaar K Laya Hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Teacher: Jo mere sawal ka jawab dega wo ghr ja skta hy
Pathan ne foran apna bag khirki se bahir phenka
Teacher: Ye bag kis ne phenka hai
Pathan: Main ne
yahooo
Chutti
Teacher shocked
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan: yar main ne apni bv ko matric kerwaya inter kerwaya BA kerwaya, MA kerwaya, ab kia karu.
Sardar: ab ek acha sa ladka dekh ker shadi kerwado.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tufani Barish Mein Ek Pathan
Ka Gadha Gum Ho Gya Tha
Pathan Dhonty Hoye 1 Park Pohanch Gaya Wahan 1 Larka Apni Girl Friend Ki Ankhojn Me Dewkhte Hoye Keh Raha Tha Mujhe Tumhari Ankhon Main
Pori Duniya Nazr Aa Rahi Hai
Pathan :Dekhna Mera Gadha Nazar Aa Raha Hai Kya
by Pak101.com (few years ago!)
Wife called her husband Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river. Do you want fish to cook?
by tanveer hussain (few years ago!)
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar
Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
by Abdul Hannan (few years ago!)
Raam ne been bajai, or seeta dor ke aye
Kishan ne bansuri bajai, or radha bhag aai
Or hum ne sirf seeeti baji, aur wo sali bhai ko le aye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend : Acha wo kaise?
Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub
mai bhi security guard k sath bethi thi.!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Oper kyo aya?
Sardar: Apple Khanay
bandar: Yeh to aam ka darakht hai
Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
by Razzi (few years ago!)