shadi k dusray din BV se ler pra
Pathan: shadi k dusray din BV se ler pra
Pathan's dad:kia hua?
Pathan: isne mri chaaye me Tawez milaya hyBv rotay hue: wo "Tawez" nai....."Tea Bag" hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 826 views
Similar Jokes
Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled Red Wine,
Happily they drank & went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.Friend : Acha wo kaise?Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtubmai bhi security guard k sath bethi thi.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..
Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?
Boy: I sent them 2 her Dad….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gujju premi:darling mere kan me kuch halkasa kuch
narmsa kuch namkin sa kuch mitha sa kaho
Premika:dhokla.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 PATHAN bank lootne gay par GUN bhool gay.
Phir bhi bank loot liya.
KESE?
Bank manager bhi PATHAN tha
Bola GUN kal dikha jana
Hum ko zuban ka etbar hy.
by Zia Rasool (few years ago!)
Chor ki biwi ne kaha: "ghar me raashan khatam ho gaya ha."
Chor ghussay say bola:
.
.
"Lay aaonga, pehlay dukaane tO band hone do.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
American Girl: When my grandfather died he left 10 million dollars.
Indian Girl: When my grandfather died he left 20 million dollars.
Pakistani Girl: That’s nothing, When my grandfather died he left the whole world.
by Pak101.com (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha the
.
.
.
.
3 pathan aaya aur kaha ye kia kar rahe ho.....
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga :D
by Abdul Basit (few years ago!)
"I was born in California."
"Which part?"
"All of me."
by Abdul Latif (few years ago!)
Shareef larkiaon aur dianasour me common kia hai?
Saf zahair hai donon is dunia me nai rahe hain.
by Sabir shah (few years ago!)