shadi k dusray din BV se ler pra

Pathan: shadi k dusray din BV se ler pra

Pathan's dad:kia hua?

Pathan: isne mri chaaye me Tawez milaya hyBv rotay hue: wo "Tawez" nai....."Tea Bag" hy. 

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 825 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Sardar:Ne Ak Khob Sorat Larki Ko Parpoz Kiya-
"Aap Mujh S Shadi Karo Gi?"
Larki Ne Gosea S Kaha-" Tamiez S Bat Karo-
Sardar: Baji Tosi Mere Nal Weya Far Maao Ge

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
pathan public toilet gaya

Pathan:
Public Toilet mei Gaya to
Diwar Pr Likha tha

Dunya Chand Pr Pohnch gai hy
Aur
Tum Yahan Bethay ho

Pathan
Nechay Likh Aya

Bus
kar k
Hum B ja rha hay!

by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife : Honey,where are you?

Wife : Honey,where are you?
Husband : I'm at the bank.

Wife : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.

Husband : Sorry, I meant I was

.
.
.
.

at the "bank" of a river.
Do you want fish??? xP=P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha

1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy marne ka faisla kr liya, wo usy chat pe ly gaya
aur wahan se neche phaink diya,:-)

(‘,’)

./ /.

Moral:
moral woral kuch nai

wo kabutar b peshawar ka tha
niche gir k mar gya:-

by Pak101.com (few years ago!)
Papa bete se

Papa bete se- Tum shadi kab kroge?
Beta = Mein to shadi Dipawali pr kruga?
Papa = wo kyo?
Beta = kya pata dipawali offer m 1 k sath 1 free mil jaye..

by Pak101.com (few years ago!)
NEW CADBURY AD

NEW CADBURY AD

Boy : Can I have a bite of your dairy milk ?? :)

Girl : Kya mein aapko jaant hun ? :O

Boy : Jaldi de de behen, Momo's kha ke aaya hun ,mirchi lagi
hai :D :P

by Pak101.com (few years ago!)
Facebook onlineing ka matlb

Facebook pe continue online rahne ka matlb
.
.
.
.
Girls hospital k samne kursi lakar baithne k barabar hai

by Sabir shah (few years ago!)
Kya tum kisi badi ladai

“Kya tum kisi badi ladai ke baare me jaante ho?

Ramesh- “Ji haan, lekin baat yah hai ki mummy ne ghar ki baate baahar batane se mana kiya hai”

by Pak101.com (few years ago!)
1 larki rasty se

1 larki rasty se jaaa rahi thi side se achanak bike nikli

Larki - Aby Oye maarega kya

Boy - mood to nahi hai, par degi to maar lunga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy - Janeman"tute Dil Se"pyar Krogi,

Boy - Janeman"tute Dil Se"pyar
Krogi,
Ya"dil Tutne"tak Pyar Krogi
?
?
?
?
?
?
. .
.
.
.
.Girl- Kaminey, Ye Bata
"Tuti Chappal"se Pitega Ya
"Chappal Tutne Tak"pitega

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook