shadi k dusray din BV se ler pra
Pathan: shadi k dusray din BV se ler pra
Pathan's dad:kia hua?
Pathan: isne mri chaaye me Tawez milaya hyBv rotay hue: wo "Tawez" nai....."Tea Bag" hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 825 views
Similar Jokes
Sardar:Ne Ak Khob Sorat Larki Ko Parpoz Kiya-
"Aap Mujh S Shadi Karo Gi?"
Larki Ne Gosea S Kaha-" Tamiez S Bat Karo-
Sardar: Baji Tosi Mere Nal Weya Far Maao Ge
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan:
Public Toilet mei Gaya to
Diwar Pr Likha tha
Dunya Chand Pr Pohnch gai hy
Aur
Tum Yahan Bethay ho
Pathan
Nechay Likh Aya
Bus
kar k
Hum B ja rha hay!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife : Honey,where are you?
Husband : I'm at the bank.
Wife : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
Husband : Sorry, I meant I was
.
.
.
.
at the "bank" of a river.
Do you want fish??? xP=P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy marne ka faisla kr liya, wo usy chat pe ly gaya
aur wahan se neche phaink diya,:-)
(‘,’)
./ /.
Moral:
moral woral kuch nai
wo kabutar b peshawar ka tha
niche gir k mar gya:-
by Pak101.com (few years ago!)
Papa bete se- Tum shadi kab kroge?
Beta = Mein to shadi Dipawali pr kruga?
Papa = wo kyo?
Beta = kya pata dipawali offer m 1 k sath 1 free mil jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
NEW CADBURY AD
Boy : Can I have a bite of your dairy milk ?? :)
Girl : Kya mein aapko jaant hun ? :O
Boy : Jaldi de de behen, Momo's kha ke aaya hun ,mirchi lagi
hai :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook pe continue online rahne ka matlb
.
.
.
.
Girls hospital k samne kursi lakar baithne k barabar hai
by Sabir shah (few years ago!)
“Kya tum kisi badi ladai ke baare me jaante ho?
Ramesh- “Ji haan, lekin baat yah hai ki mummy ne ghar ki baate baahar batane se mana kiya hai”
by Pak101.com (few years ago!)
1 larki rasty se jaaa rahi thi side se achanak bike nikli
Larki - Aby Oye maarega kya
Boy - mood to nahi hai, par degi to maar lunga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy - Janeman"tute Dil Se"pyar
Krogi,
Ya"dil Tutne"tak Pyar Krogi
?
?
?
?
?
?
. .
.
.
.
.Girl- Kaminey, Ye Bata
"Tuti Chappal"se Pitega Ya
"Chappal Tutne Tak"pitega
by Pak101.com (few years ago!)