Tu mujhe apni terf sanam
Boy Apni Girlfriend Se:-
Yu Mat Kheench Tu Mujhe Apni Taraf Sanam..
.
.
Branded T-Shirt hai..
Phat Gayi to Bahut Pitegi, Maa kasam..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 928 views
Similar Jokes
Teacher: Agar 2 peepal ke darakhton ko ek rassi se baandh diya jaye to us rassi ko kiya kahenge?
Student : Us rassi ko kahenge “NOKIA- Connecting Peepal"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ne Sardar Se Haath Milate Huay Us K Haath Per Kharish Ki
Sardar Bola:
Khan Sahab Hum Aisa Nahi Hy…!
Pathan:
O’Yara!Pochna To Humara Farz Hy Na!
by Pak101.com (few years ago!)
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by itrat batool (few years ago!)
Wife called Her Husband..!!!
Wife : Honey,where are you?
Husband : I'm at the bank.
Wife : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
Husband : Sorry, I meant I was
.
.
.
.
at the "bank" of a river.
Do you want fish???
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Did Ramesh furnish his whole house with
second-hand stuff?
Santa: Yes, he even married a widow.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why don't people clap in Afghanistan?
.
.
.
.
.
.
Because of 'Tali-ban'!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady to Doctor: Mujhe Gas ki
problem hai par achhi baat ye hai ki meri gas me
na BadBu aati hai na Awaaz.
Aap k clinic me bhi 20 dafa gas chhod chuki hu par
kisi ko pata nahi chala..
Doctor: "Ye Dawa lijiye aur 1 week baad aayiye" .
(1 week baad) .
Old Lady:"Aap ne mujhe kya dawa de di? Meri gas
me ab bhi aawaz nahi aa rahi par
bahut Zehrili Badbu aa rahi hai" .
Doctor:"Good..! Aapki Naak theek ho gayi hai Ab
hum aap k KAAN ka ilaaj karenge....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi ki shadi nahi ho rahi thi. Wo 2 rakaat Salat-e-Haajat rozana parhnay laga.
Akhir uski shaadi ho gaye. Ab wo her roz 4 rakaat SALAT-e-TOBA parhta hay.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ki Cheque Book Kho Jati Hai, Woh Sochta Hai Ki Bank Ja Kar Bank Manager Ko Bataya Jaye,
Pathan Bank Jata Hai Aur Rote Hue Bank Manager Ko Bolta Hai.
Pathan: “Sir, Meri Cheque Book Kho Gayi Hai”
Bank Manager: “Saavdhaan Ho Jaao, Koi Bhi Tumhare Cheques Par Sign Kar Sakta Hai”
Pathan: “Ohhh Sir, Main Pagal Nahi Hoon, Mene Pehle Se Hi Saare Cheques Par Sign Kiye Hue The“
by Pak101.com (few years ago!)
Question:What is a Girlfriend.?
Answer:Jo har Baat pe tOk tOk kr Tumhari har aadat Badal De or 2 saal Baad kahay k
.
... .
.
.
.
.
JANU Ab Tüm pehle jese nhi rahay :-(
by Pak101.com (few years ago!)