Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?

Santa: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya

Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.

by Pak101.com (few years ago!) / 1228 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Husband and Wife Hindi Joke

Wife: Aap bahut mote ho gae ho
Husband: Tum bhi to kitni moti ho gai ho

Wife: Mai to maa banne wali hu
Husband: Mai b to baap banne wala hu

by Pak101.com (few years ago!)
S@nta K! $ha@di 1 Nur$e $e Ho Gy!,

S@nta K! $ha@di 1 Nur$e $e Ho Gy!,

B@nta :- Or $@nta, Ke$! Ch@l Rh! Ha! M@rr!ed L!fe ??

$@nta :- M@t Puch Y@ar, J@b T@k $!ster N@ Kho, $unti H! Nh!,,,,,,,,,,

by Pak101.com (few years ago!)
1 kuta ek shekh ki roti cheen k bhaga

1 kuta ek shekh ki roti cheen k bhaga
Shekh b kute k pechy bhaga Jab shekh bhagte bhagty thak gya to ruk k bola
ay Allah is roti ka swab dada marhoom ko dena.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl- Dadiji

Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote the?

Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...

Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta tha!! :D :P :->

by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye

Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho

by Aaliya Umer (few years ago!)
Agr Mujse Shadi Krni Hai To

Grl:Agr Mujse Shadi Krni Hai To Tume Hr Hafte Mumi Ko 10kg Atta aur Papa Ki Car Me 20 litre Petrol Dlwana Hoga.Boy:Acha BEHAN chalta hu Ami-Abu Ko Salam Kehna.

by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Pathan sy

Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana…

by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan apne Betay k 6 mah

1 pathan apne Betay k 6 mah bad birthday mna rha tha.

Sardar ne pucha khan sahib:

Log to sal bad birthday mnaty hen.
Pathan bola:

Hmare han smester systm chlta hai

by Pak101.com (few years ago!)
kal main ne hawksbay per dekkha

kal main ne hawksbay per dekkha, 4 addmi ne eik
saat sumander main chalang lagaye magar sirf eik
ke baal gheley howe. ye kase mumkin hai
baqi 3 ganje they

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The

Kch Log Dozk Me Aaram Se So rhe The

Farishte Ne Dusre Se Pucha Ye Dozk Me B Soye Huwy Hen.?

Dusre Ne Kaha

Ye PAKISTAN Se Aye Hen

Garmi or Loadshdng K Adi Hen.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook