S@nta K! $ha@di 1 Nur$e $e Ho Gy!,
S@nta K! $ha@di 1 Nur$e $e Ho Gy!,
B@nta :- Or $@nta, Ke$! Ch@l Rh! Ha! M@rr!ed L!fe ??
$@nta :- M@t Puch Y@ar, J@b T@k $!ster N@ Kho, $unti H! Nh!,,,,,,,,,,
by Pak101.com (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
4 kam karo
1. Mobile switch off kro
2. Battery kholo
3. Sim nikalo
4. Mobile ko road pai dai maro
Jb koi msg hi nhi karna tou mobile
ki kya zarorat.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Poultry farm ke maalik ne sabhi Murgiyon ko order diya.
"Agar tum logon ne kal se 2-2 ande nahi diye to kal se tumhara dana pani band."
Murgiya dar gayi ....sab ne 2-2 ande diye magar ek ne sirf ek anda hi diya"
Malik "Tum ne 1 anda hi diya hai?".
.
.
..
.
Jawab mila.
.
..
..
.
..
"Sir ye anda aapke dar ki wajah se diya hai. Waise main to Murga hoon"
by Pak101.com (few years ago!)
kya meri nak tedi hai. ankhen mendki jesi hai. surat se besharm lagta hoon, pagal hoon akal nahi mujhe… phir kise ne aisa kiyo kaha meri surat tumse milte hai………….?
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tel me 3 Tenses with Example
Boy: I Saw your Daughter Yesterday
(Past)
We are in Love Now
(Present)
We Will Run Away Tomorrow
(Future
by inayat khan (few years ago!)
Larka: Meri kismat bohat achi hai;
Dost: Woh kaise?;
Larka: Abu jab bhi mujhe parhne ka kehte hain, bijli chali jati hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
KHAN Ne 1 Bacha Agwa kia
Or Sticker Pe Likh K Bache Pe Chipkaya:
"10 Laakh KaL Subah PuL K Neeche Pohncha Do"
Or Bache Ko Ghar Wapis Bhejh Dia.
Dosre Din Wo Pul K Neche Gaya Tu
Use Paise MiL Gye
Or
Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasm
Paise Ka Gham Ni,
Gham Is Baat Ka
Hai K
KHAN Ne KHAN Ko Loota
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
WOH na mila to USKI yaadon k saharay jee lenge,
warna
USKI shaadi me Jaa K
?
?
?
*COCA COLA*
Hi Pee lengy.
Burrrrrrrrrrrrr..
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pagal dosry pagal se udasi se:
Sab log hume pagal kyon kehty hain?
Dosra pagal: Tu dafa kar yaar…
ye le Tamatar. Aur SAKANJWI bana…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR BIWI SE: TUM BABY KO KIYA PILAATI HO?
BIWI: DOODH AUR ORANGE JUICE SARDAR: OYE TOONE KABHI BATAAYA NAHIN ORANGE JUICE KIS SIDE SE AATA HAI.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
Tum Baghair Ijazat Class Me Q Aaye??
Pappu:
Sir' Me Ijazat Leny Hi To Andar Aya Hun.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)