Balance mujhe share kar
Kanjoos ki bv ne cal ki :me jahaz me hu wo kharab ho gaya or girne wala hai
kanjos:tu 1 kam kar jaldi se apna balance mere number pe shar kar.
by Sabir shah (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?
Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: She Is Kidding…
Translated In Hindi…
Punjabi:
Woh Bachey Dey Rahi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
pathan: yar main ne apni bv ko matric kerwaya inter kerwaya BA kerwaya, MA kerwaya, ab kia karu.
Sardar: ab ek acha sa ladka dekh ker shadi kerwado.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Will you stop looking at the clock at the
wall and pay attention?
Pupil: Time will pass, but will you?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Office jate waqt Rumal, Chasma & Mobile bhool gaya
Niche se wife ko bala de do
Wife ne Chasma phenka toot gaya, Mobile phenka toot gaya
Santa: Tum rahne do me rumaal lene upper hi aa raha hun
by Pak101.com (few years ago!)
Rs. 1000 To Bikhari
Mallika arrived at a Railway Station for a shooting.
Bhikhari: Behanji 1 rupiya dedo. Malika gave him
1000 Rs. Secretary: Why u gave him 1000 Rs..?
Malika: Pehli bar kisine behan kaha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teachar Ne Ek Din Time Pass Karne Ke Liye Class Mein Sawah Puchha
Teacher: “School Aur Girls College Mein Kya Difference Hai?”
Pappu: “School Ke Bahar Gadi Dheere Chalaye Ka Board Laga Hota Hai, Jabki Girls College Ke Samne Nahi”
Teacher: “Baat To Sahi Hai, Par Ab Ye Bhi Batao Aisa Kyu Hota Hai?”
Pappu: “Jarurat Hi Nahi Hai, Kyunki Acchi-Acchi Gadiya Bhi Girls College Ke Samne Se Dheere Hokar Nikalti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
"Main toh aaya hi nahi tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A blonde was playing Trivial Pursuit one night. It was her turn. She rolled the dice and she landed on Science & Nature.
Her question was, "If you are in a vacuum and someone calls your name, can you hear it?" She thought for a time and then asked, "Is it on or off?"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : O Banno Car ki speed itani kyo badha di..?
Biwi : Oji Car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehele ghar pahunch jaate hai.
by Pak101.com (few years ago!)