Paoun ke oper paoun
Ek pathan ka Bus mein ek Larki k paon k oopar
paon aa gaya,
Pathan: I'm sorry.
Girl: Andhey ho kya ?
Ek Handsome boy ka b paon Larki k paon k oopar
aa gaya,
Larka: I'm sorry.
Larki: It's ok, No problem
Pathan: (Ghussey mein) Q humara SORRY ka
spellings galat tha kya ?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Phatan bank lootne gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
...
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account mein jama kar do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Tcher 2 Student: Beta Ans sheet par sabse phle kya likhna chahiye.?
Student: IS SHEET PAR LIKHE GYE ANS KALPNIK HAI JINKA KISI B BOOK SE KOI SMBANDH Nhi HAI..!
by Pak101.com (few years ago!)
Ramdas Dukhi Hokar Apne Dost Shyamdas Ke Ghar Jata Hai Aur Shyamdas Se Bolta Hai.
Ramdas: "Yaar, Mujhe Apni Biwi Se Talak Chahiye"
Shyamdas: "Lekin Kyu Akhir Aisa Kya Hua?"
Ramdas: "Wo 6 Mahine Se Baat Hi Nahi Kar Rahi"
Shyamdas: "Ek Baar Phir Soch Lo, Aisi Biwi Sirf Kismat Walo Ko Milti Hai"
by Pak101.com (few years ago!)
Traffic police chalan book nikaal ke bola: 'Naam bol?'
Ladka: Galti ho gaya Sir...
Police: Naam Bol
... ... ... ... ...
Ladka: Sorry sir Iss baar jane do...dobara nahi hoga
Police: Naam bol
Ladka: "Trikulavattyy Thekkeparambli Venkateshwara Swami"
Police (book band karke): "Agli baar gaadi dhire chalana!" :D
by Pak101.com (few years ago!)
A friend asks sardar how was your exam?
Sardar: It was okey but i couldn’t answer past tense of THINK.
I thought, thought & finally i wrote ‘THUNK’.
by Pak101.com (few years ago!)
Happy Sing: Ghar mai Mera he Hukam chalta h
Mai Kehta hon, Garam paani, woh le ati hai,
Dost: Garam pani kuon?
Happy: Usse Bartan Achay Dhultay hai
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR building se gir gea
Doctor said: He is dead
Sardar Hosh me aa k bola
My zinda wan
SARDANI boli: peya reh KANJRA Tenu doctor nalon botha pata ae:-
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Jab main paida hua tha to military walon ne 21 topein chalayeen thi.
Santa: Kamaal hai! Sab ka nishana chook gaya?
by Pak101.com (few years ago!)