Tcher 2 Student
Tcher 2 Student: Beta Ans sheet par sabse phle kya likhna chahiye.?
Student: IS SHEET PAR LIKHE GYE ANS KALPNIK HAI JINKA KISI B BOOK SE KOI SMBANDH Nhi HAI..!
by Pak101.com (few years ago!) / 1095 views
Similar Jokes
Pappu ko girl ne joota mara..
.
.
Pappu:" Tum ne yeh joota gussey say mara ya mazaq say..
.
.
.
Girl:" Gussey se..
.
.
.
Pappu:" tab acha hai.....warna saalimain aisa mazaak
bardasht nahi karta.. :p :O :D
pappu great hai...Hahaha.
by Pak101.com (few years ago!)
aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha
police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai
police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho
foji bola 2 saal bahab
police wala phir to bacha haram ka hua
foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook pe kisi ladki se chat
karne se accha…
.
.
.
.
. . .
.
.
.
. .
. .
.
.
. .
.
. .
.
. .
.
.
. .
. .
.
.
.
. . .
.
.
.
.
. . ,
.
.
.
. .
, .
.
Kisi Kutte ko patthar maaro…
Atleast dhang se reply to karta hai..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
A boy and a girl of class 2 asked teacher: Sir Can kids of our age have kids??
.
Teacher: No Never!
Boy: See I had told you not to worry
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: pyar te ishq wich ki farak h?
Santa: sir pyar oh hai jehda tusi apni beti naal karde ho.
Teacher: te ishq?
Santa: jehda me tuhadi beti naal karda haan
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Kamar Mein Bahut Dard Ho Raha Thha, Biwi Se Bola.
Santa: “Ja Sath Wale Sharma Ji Se Iodex Maang Ke La”
Patni: “Ji, Par Wo Log Denge Nahi”
Santa: “Haan Hai To Bade Kanjoos Or Kamine Log, Chal Apni Hi Almaari Se Nikaal Le“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Best Break Up Ever: A Pathan Threw 6 Cricket Balls At His GirlFriend.
Girl Friend: What Was That For? Pathan: Its OVER!:-D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Yeh To In Teen Pathanon Ki Mehrobani Hai Faraz
Warna
South Africa Jaise Team Ko Hirana
In Daal Khoron Ka Kaam Nahi Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by Mohammad Ali (few years ago!)