aik foji train main ja raha tha
aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha
police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai
police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho
foji bola 2 saal bahab
police wala phir to bacha haram ka hua
foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1145 views
Similar Jokes
'3 bar lion roar karay to kia hota ha???
??
Tom and Jerry shuru hota hai :....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mayavati: Itne kam marks? Do thappad marne chahiye.
Mayavati ka Funny beta: Haan mami, chalo maine us saale master ka ghar bhi dekh rakha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta Joins Ad Company
Santa: Mere Father ka dehant ho gaya akhbaar me Shok Sandesh dena hai
Banta: Aap Hindustan Kesari me de. isme abhi 1 +1 scheme hai. Aap ke father ke sath aapka free chhap denge
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar pehli bar jahaz main betha: Jese hi jahaz ka agla tyre oper utha , to sardar pilot ko marne laga. Aur Bola : Main pehle hi dara hua hon aur tum wheeling kar rahe ho ...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
SARDAR G ka ghora race main sab se peechay reh jata hai.
1 admi ne pocha:
?SARDAR G tohada ghora kera ae?
Sardar: ?Ohi. jinay sariyan nu agay laya hoya ae?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Baar Ek Couple Park Mein Beithe Hote Hai.
Police Wala: “Park Mein Aise Beithe Ho, Bacho Pe Kya Asar Padega?”
Aadmi: “Hum Dono Married Hai”
Police Wala: “Toh Ghar Mein Ja Ker Betho Na”
Aadmi: “Tab Isske Pati Pe Kya Asar Padega“
by Pak101.com (few years ago!)
Chupke se parhna ye ak Ganda SMS hy. .
.
.
.
.
.
.
Ak larka ak larki se milny jata hy. .
.
.
.
Aur !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Gobar main Gir jata hy. . .
.
.
Cheee cheee
cheee
Dekha kitna ganda SMS hy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Policeman: tum ne
Beech road pe bus q rok di ???
Pathan: hum sheher me
Naya aya hay mgr
Qanoon nahi torta,
Wo samne dekho likha hy
“bus stop”
Tou hum ne rok dia
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: yaar meri biwi ghar chodkar bhag gai..
mona: tune use pyar se nahi rakha hoga,
santa: nahi yar sagi behan se bhi badkar rakha tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo
Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men
by Pak101.com (few years ago!)