mom son
Mom: Beta khana khayega?
Beta: Na
Mom: Ladu khaiyega??
Beta: Na
Mom: Mithai Khaiyega?
Beta: Na
Mom:ice creame khaiyega?
Beta: Na
Mom: Baap pe gaya hai THAPAR hi khayega.
by Zia Rasool (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
A man goes to see Jurassic Park with his friend.
When the Dinosaurs start approaching he is cowering in his seat.
When his friend asks him kyon bhai, kya baat hai? Dar kyon lag raha hai cinema hi to hai
The man replies Aadmi hoon aur akkal hai, pata hai ki cinema hai lekin voh to janwar hai, usko kya pata
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bacha:
Mene Hathi K Samne 12 Apple Rakhe
Usne 11 Khaye Aik Q Nhi Khaya?
Aadmi:
Hathi Ka Pait Bhr Gya Hoga.
Bacha:
Nhi
12wa Apple Plastic Ka Tha.
Acha Dubara Mene Hahti K Samne
12 Apple Rakhe To Us Ne Aik B Nhi Khaya Q?
Aadmi:
Saare
Apple Plastic K Honge.
Bacha:
Nhi Galat
Is Dafa Hathi Plastic Ka Tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…
Wo BANK me jaaker so gaya
Puchho kyun?
Kyunki….
Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki
“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”
Innocent Sant
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PREMIKA- aaj tumne bahut acha bhashan diya..
NETA PREMI- saare sunne wale gadhe the..
PREMIKA- tabhi tum baar baar keh rhe the mere pyaare bhaiyo, pyaare bhaiyo
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: SIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se
launga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar To His Frend:
Yar Meri Bv Pani Se Bohat
Darti Hai
Friend: Acha Wo Kese?
Sardar:Kal Main Ghar Gaya To Wo
Bathtube Main B Securityguard K Sath Bethi Hui Thi
by Pak101.com (few years ago!)
santa:chal race lagate hain, jo harega wo rs.1000 dega. banta :thik hai par mujhe rasta nahi pata . santa:bas tu mere peece peeche rehna. banta :thanx bhai.
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR: Maine Kaha Agar Himat Hai To 1 Ek Kar K Ao
GURO: Phir
SARDAR: Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Pak101.com (few years ago!)
PAPPU : Daddy, have you ever been to Egypt?
FATHER : No. Why do you ask that?
PAPPU: Well, where did you get my mummy then?
by Pak101.com (few years ago!)