Santa’s shayari: Kutta marr gaya

Santa’s shayari: Kutta marr gaya razai vich, main pagal ho gaya teri judai vich, fernail te machchar beh nahi sakda, main tere bina hun reh nahi sakda.

by Pak101.com (few years ago!) / 1303 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

The Roza Is Touching To Me

Ek Pathan 2nd Se!
Is Ki English Kya Hogi?
“Mujhe Roza Lag Raha Hai”

2nd Pathan!:
Khocha Bohot Easy Hai.
“The Roza Is Touching To Me”

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki dil khawahish

Aik pathan se pocha gaya ap ki dili khawahsh kia hai?

Pathan fakhar se:chahe ka samandar ho aur naswar ka pahar ho.

by Sabir shah (few years ago!)
record

Guiness Book Of World Record 2009.
Aik Pakistani Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya
.
.
.
.
.
Janaza kal 4 bajay he.

by Zia Rasool (few years ago!)
Ek Ek Rupaya Bachata Hai Apna Muftimal

Muftimal Baniya Newspaper Office Gaya Aur Waha Puchne Laga.

Muftimal: “Mera Chacha Mar Gaya Hai, Isko Chhapne Ke Kya Charges Honge?”

Agent: “50/- Rupaye Ek Akshar Ke”

Muftimal: “Oh Bohat Jyada Hai, Acha Likho – Chacha Guzar Gaye”

Agent: “Sir, Ismein Kam Se Kam 6 Akshar Aane Hi Chahiye”

MuftimalKuch Soch Kar: “Acha Likho, Chacha Guzar Gaye – Maruti For Sale“

by Pak101.com (few years ago!)
semester-system

Aik shaks ne 6 mah ke bachey ki birthday party mana lee;
Kisi ne poocha : 6 mah ke bachay ki birthday kaise?

woh skahs bola: Hamary han semester-system hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tm to hr saal Pregnant hoti

'Lady Dr: Tm to hr saal Pregnant hoti thi ab 3 saal hogye koi khuskhabri nhi.
Q....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Says To Funny Pathan

Sardar: Ye Bakra Q Ziba Kia?

Pathan: Manat Mana Tha Wo Poora Ho Gya,

Sardar: Kis Baat Ka?

Pathan: Hmara Murga Gum Hua Tha Wo Aaj Mil Gaya Hai

by Pak101.com (few years ago!)
IF ANY FAT GIRL

If aNy fAt gIrL CrosS U…

But Come bacK 2 U At Listening Of Ur WhistLe. . .

Th¡S SituaTiOn iZ Ca|LD. . . .

“GOLMAAL
RETURN”

by Muneeb Alam (few years ago!)
Major Rohail

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Geo Tv ka wo konse programs

Geo Tv ka wo konse programs he jin k nam khawateen lene se hich kichati hain?
.
.
.
.


"HUM SUB UMEED SE HAIN".
or

'AAJ RAAT KAMRAN KHAN K SATH'.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook