record
Guiness Book Of World Record 2009.
Aik Pakistani Kal 24 Ghanton
Tak Pani Me Saans Band Kr K Naya
Record Qaim Kiya
.
.
.
.
.
Janaza kal 4 bajay he.
by Zia Rasool (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
Beggar: Oh sundari, andha hoon, paanch rupya de de
Santa to his wife: De de, De de, tujhe sundari bola hai to har haal main ye andha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher 2 Student s : Copy Per Train Banao Ma5
mint Mein Ati Hun .
10 mint Baad ,
Teacher : Train Dikhao ?
Student : Aap Late Hogayi Train 5 Mint Pehle Chali Gai …….!!
by Pak101.com (few years ago!)
Airhostes ask 2 lalu -- r u veg or non veg?
Lalu -- i m INDIAN.
Air again ask no sir i mean r u shakahari or maashahari?
Lalu -- Na re sasuri i m Bihari.
by Pak101.com (few years ago!)
PHYSICS TEACHER: Now As You All Know The Law Of Gravity Explains Why We Stay On Earth!
PAPPU: But Sir! Where Did People Stay Before The Law Was Passed?
by Pak101.com (few years ago!)
Child:
papa ammi ka pait itna kyun phoola hua hai?
Dad:
kamine tujhy sab pata hai!!
... .........
Child:
Promise ni pata
Dad:
beta pani bharra hua hai
Child:
Bhai tou doob gya hoga :X
by Pak101.com (few years ago!)
Govt. School k Bachhe Kisi ko Ghaseet k School le ja rhe the
Ye dekh 1Aadmi bola:Jane do Beta,Ye Khud School aa jyga.
Bachhe:Ye Bachha Nai Master Hai ;-)
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife: Jab tum Desi peete ho mujhe Paro kehte ho, Beer peete ho to Darling.. Par aaj Bhootni kyun?
.
.
.
.
.
.
Husband: Aaj maine SPRITE pee hai, 'Seedhi baat no bakwas'
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..? Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta:nahi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen k kha lena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)