Jab koi ladki ghar se
Jab koi ladki ghar se bhag jane ki dhamki de...
to uske maa bap ko kya krna chahiye???
.
.
.
.
.
No idea???
.
.
.
.
.
I got !dea
use ganja kar ke bitha do 5-6 month tak bhagne ka
naAm nAi legi takli.
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Sardar:docter sahab mujhe 5 sal pehlay bukhar howa tha
docter:ab kia howa
sardar :ap ne nahane se mana kia tha ab me naha lun.
by Sabir shah (few years ago!)
HUM TO UDTI CHIDYA
KE
BHI PAR GIN LETE HEN
.
.
.
.
.
.
.
.
BANTA :
ISMEN KYA MUSHKIL HAI,
2 HI TO HOTE HAI...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: My Father Dug The Suez Canal.
Banta: That's Nothing, Have You Heard Of Dead
Sea?
Santa: Yes, I Have.
Banta:My Dad Killed
by Tanveer Hussain (few years ago!)
husband: are munne ko samjhao ,zid kr raha hai ki gadhe per bethunga...
wife: to kya hua bcha hi to hai,
zara si der ke liye bhitha kun nahi lete..
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha Apni Dadi Se: Kya hum humesha 5 hi rahenge na?
Aap/papa/mom/behan aur mai.
Dadi: Nahi jab tumhari shaadi hojaye gi to hum 6 ho jayenge.
Bacha: Phir Behan ki Shaadi hogi to hum phir 5 ho jayenge na.
Dadi Pyaar se: Nahi jab tumhara Beta ho jayega to hum phir 6 hojayege.
Bacha: Phir jab tum marr jao gi to hum phir 5 hojayege
Dadi:haram khor soja chup kr k..
by Pak101.com (few years ago!)
GIRLs Two Types ki hoti hai
1= Boring - Jo dhoop wale din chatri le ke jati hain.
2=Intresting - Jo barish k din jaan boojh k chatri ghar bhool jati hain..;-P
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sahebji ghabraye hue aaye aur biwi se bole: “Begam, aaj main office se aa raha tha ki raste mein ek gadha…!”
Itne mein unki bachhi bol uthi: “Mummy, Shyam ne meri gudiya tod di hai.” Pati ne phir kehna shuru kiya “Haan toh begam, main keh raha tha ki raste mein ek gadha…..!”
Itne mein unka ladka bola: “Mummy, Rita ne meri car tod di hai.”
Biwi ghusse mein aakar boli: “Bhagwan ke liye tum sab chup ho jao, mujhe pehle gadhe ki baat sun lene do..!”
by Pak101.com (few years ago!)
Ap aaya hai
by shahryar (few years ago!)
Kaise Mumkin Tha Kisi aur Dawa Se
Ilaaj…?
.
Ae Galib!
.
Ishq Ka Rog Tha
.
.
.
.
.
MAA ki Chappal se hi Aaram Aaya.
<(',')
((> ouch
<<
Mummy Mat Maro…:p
by Abdul Hannan (few years ago!)
Qus. Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?
Ans.Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Me,
Umar Sharif,
Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
Hamza shari
by hearthackervsgirls (few years ago!)