Traffic Police
Traffic police:tumhara scooter itna uchhal kyon
raha hai?
Scooter chaalak:-huzur, scooter nahin uchhal raha
hai. Mujhe hichkiyaan aa rahi hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1071 views
Similar Jokes
Admi srdar sy:
Isy Englsh me Trnslte kro
Dukh Hmesha sath Rhta Ha
Magr Khushi Aati Jati Rahti Ha”
Sardar:My Wife Is Always With Me
But Her Sister Comes & Goes
by Pak101.com (few years ago!)
Barkha Dutt: Laloo Ji, hamare desh mein divorce ke cases badte hi ja rahe hain.
Aapko kya sochte ho, iska main karan kya hai.
Funny Laloo: Shaadi.
by Pak101.com (few years ago!)
jo rat ko khana nai khaey ga usay 5Rs milay gy
Bachay 5Rs le kr so gaey
subha Sheikh says:
Jo bacha 5 Rs de ga usay nashata milay ga..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa went to see a girl for marriage
Girls Parents decided to let them be alone to talk
Santa: Behanji aap kitne bhai-behan ho?
Girl: Pehle 3 the AB 4 HO GAYE
by Pak101.com (few years ago!)
Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.
Tabhi woh apni wife ke paas jata hai aur poochta hai,
Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya?
Aur phir uski biwi ne jawab diya,
Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Son: Ja Puttar ek glass pani le ke aa
Son: Sorry abba mai nahi ja sakda
2nd Son: Abba ae te hai e chawal, to aap le ke aa
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: "impossible" shabd mere dictionary mein nahi hai
Banta: arey yaar, ab bataake kyaa faayda. dictionary lete samay check karlenaa thaa na
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar exam me question aaya- HIPS PE ESSAY LIKHO!
Santa apni pant kholkar hips dekh raha tha tabhi Banta bola- MAM! USNE KUNJI KHOL RAKHI HAI!!
by Pak101.com (few years ago!)
Dog 1: me is area me naya naya hu
Muje yaha k kutto k sardar se milna he
Dog 2:ssshhh..Chup…!
Aawaz mat karo
Boss msg padh rahe hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by itrat batool (few years ago!)