KETNA KHOBSORAT J
KETNA KHOBSORAT JANGAL HY AO MAIRY 7 JANGAL KI SAIR KARO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGeY 1 HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY 1 SHAIR HIRON PINY RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY PuCHA KEH AAP NY ESY KEYON MARA TO SHAIR BOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY
by Mazhar Khan (few years ago!) / 889 views
Similar Jokes
Dil hai to pyar hai, pyar hai to ishq hai,
Ishq hai to mohabbat hai, mohabbat hai to dard hai,
Dard hai to zandu balm hai aur
Zandu balm hai to munni badnaam hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Preeto Ka Abhi Operation Hua Hi Tha Ki Doctor Preeto Ke Paas Ja Kar Bola.
Doctor: “I Am Sorry Operation Ke Waqt Rubber Ka Glove Aapke
Pet Mein Rah Gaya Hai, Dobara Operation Karna Hoga”
Doctor Ki Baat Sun Kar Santa Bola.
Santa: “Abey Pagal Hai Kya? Ye Le 20 Rupay, Naya Le Le“
by Pak101.com (few years ago!)
It was sardar’s wedding anniversary. His wife asked:
Shell we have tandoori chicken to celebrate?
Sardar:
Why punish the poor chicken for the mistake we have done.
by Pak101.com (few years ago!)
Dear sun
Ziada Emran Hashmi na banAngry th0ra fasla rakh yaar -(...
Sincerely,
The Earth
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho khan s.b Aap k Ghar larka Peda Hua Hai PATHAN:= O mera “KHUDA” Yeh Kiasa
Technology Hai, B.V Mera Hospital Me Hi Or Bacha Ghar peda Hua hy..
by Pak101.com (few years ago!)
Aashiqui 3.. Song created
Tu hi yeh mujhko bta de facebook
chalau main ya naa..
.
.
Apne tu ghar ka pata de,
aaau main yaa naaa..
.
.
Apna tu phone number bata de,
Call lagau main yaa naaaa..
.
.
Khaana tu rakh de paka ke,
khau main yaaa naa..
.
.
.
Itna bata de mujhko kab milne aau tujhko…
Ab hota anhi intezaaaar tu hi ye mjhko bata de..
koi dusri patau main yaa naaaa
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy to his friend:
yar me apni girlfriend ko kya birthday gift don.
Friend: kesi dikhti he,
Boy: beautiful
Friend: esa karo mera number de do…..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shaikh 8th manzal se neche gira. Girte howe kitchen ki window k pas poncha to apni bv ko dekh kar bola:shagufta meri roti na pakana
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan or Gadhay me 3 batain comon hen
Bachpan main dono khubsurat hotay hen
Bachpan se hi mehnati hote hen
Baray ho kr dono transporter ban jate hain
by Pak101.com (few years ago!)
Kya apko ladkian pasand hai?
Kya aap ladkion ki baten sunna chahte hai?
Kya aap hmesha ladkio se ghire rehna chahte hai? . . .
To beta Golgappe ka thela laga lo.
by Mazhar Khan (few years ago!)