Husband & wife are like liver and kidney.
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Dipu To Pappu-Tum Do Roti
Ek Sath Kyu Khate Ho..??
Pappu-Dr. Ne Mujhe Double
Roti Khane Ko Kaha He..
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Our New Neighbour Always Kisses His Wife When He Goes To Work
Why Don’t You Do That?
Husband: How Can I? I Don’t Even Know Her
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to
mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to
kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : Aaj papa ne pitayi kar di
Banta : Kyun?
Santa : Meine to sirf itna pucha “KAMINE” film
dekhne chal rahe ho ya ghar pe hi “BLUE” film dekhoge
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: khane main kya banau?
Huband: kuch bhi bana lo..kya
banaogi?
Wife: jo aap kaho
Husband: dal chawal bana lo
Wife: subah hi toh khaye the
Husband: toh roti sabzi bana lo
Wife: bachche nahi khayenge
Husband: toh chhole puri bana lo
Wife: mujhe fried cheezon se
heavy lagta hai
Husband: egg bhurji bana lo
Wife: aaj thursday hai
Husband: paranthe?
Wife: raat ko paranthe nahi khana chahiye
Husband: hotel se mangwa lete
hain
Wife: roz roz bahar ka nahi khanachahiye
Husband: toh phir kya banaogi?
Wife: jo aap kaho
by Pak101.com (few years ago!)
Chohy ko lgi billi gori gori
2no mlne lge chori chori
Choha bola ao khele Ankh macholi
Bili chohy ko kha kr boliJanu
soryI h8 lovd story
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia
Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?
Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Wah Wah…. Wah Wah…. Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Q K Un Ki Chappal Pehen K Bhaag Gaya Hai Faraz!!! hahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Do Sharabi Sadak Pe Ja Rahe The Ki Achanak Unhe Aayna Mila
1st Sharabi-Ye Photo Kiski Hai
2nd-Abe Gadhe Itna B Nahi pata Ye Photo To Meri Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Larki or Larkay me kia faraq ha?
Chintu: Larki 1 saal me 1 he bachay ki Maa bn skti ha jb k Larka 1 saal me 365 bachon ka Baap bn skta hy.
by Pak101.com (few years ago!)