Wife: khane main kya banau?
Wife: khane main kya banau?
Huband: kuch bhi bana lo..kya
banaogi?
Wife: jo aap kaho
Husband: dal chawal bana lo
Wife: subah hi toh khaye the
Husband: toh roti sabzi bana lo
Wife: bachche nahi khayenge
Husband: toh chhole puri bana lo
Wife: mujhe fried cheezon se
heavy lagta hai
Husband: egg bhurji bana lo
Wife: aaj thursday hai
Husband: paranthe?
Wife: raat ko paranthe nahi khana chahiye
Husband: hotel se mangwa lete
hain
Wife: roz roz bahar ka nahi khanachahiye
Husband: toh phir kya banaogi?
Wife: jo aap kaho
by Pak101.com (few years ago!) / 2224 views
Similar Jokes
FooTbaLL Male Hai Ya FeMaLe.
Aare Jiske Piche
11 Ladke Underwear Pehen Ke
Bhag Rahe Ho Vo Female Hi
Hogi Na
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Is Ko Khalis Memoni Me Translate Karo “You Are Drinking Tea Alone”
Memon Bacha:
Lakh Lannat Toji Shakal Tey
Moua Bagherat Eklo Eklo Chaa Piye Tou.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?
Girl: Han Q nai, Jst a min
Inbox dlete,
Sent item dlete,
Call hstry dlete
Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi ek dum khush hoke :"Kya baat hai jee,aaj to meri photo pe photo kheenche ja rhe ho
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Husband bola :kuch nhi pagli,aaj mere sarr pe wild life photography ka bhoot sawar hai
by Pak101.com (few years ago!)
Preeto Pregnant Thhi Aur Usko Test Se Pata Chala Ki Ladka Hone Wala Hai,
Par Uske Agle Din Hi Wo Apne Pati Santa Ki Pitaayi Kar Rahi Thi.
Ye Dekhkar Padosiyo Ne Pucha: “Aap Ise Kyu Maar Rahi Hai?”
Preeto: “Maine Isse Hospital Se SMS Kiya Tha Ke Tum Mere
Bacche Ke Baap Banne Wale Ho, Isne Apne Sabhi Doston Ko SMS Forward Kar Diya“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ne 1 udas pathan se pocha:
Khan sahab ap q udas hai?
Pathan: aj hum ko
N.W.F.P ka Mutlab pata chal gaya
Admi: wo kiya??
Udas Pathan
“NO WOMEN FOR PATHAN”
by Pak101.com (few years ago!)
Joota chupai ki rasm K waqt dulhay ki ek sali ne kaha men to 1100 lungi,
2nd sali boli men to 2100 lungi,
peeche se ek PATHAN bola 2310 mango,
us mai FM B hy...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi
kareeb aane ki koshish ki.
GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.
Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-
shuda hu!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PUPIL: I plan to do absolutely nothing for the next three months.
TEACHER: That should be easy You've had nine months of practice doing that in school.
by Pak101.com (few years ago!)
Suno,
dettol istamal mat karna.:-)
suna hai us se jarasim mar jate hain
magar
hum ap ko khona nai chahte.
by Sabir shah (few years ago!)