Maaro, Aur Maro Is Bevkoof Ko

Preeto Pregnant Thhi Aur Usko Test Se Pata Chala Ki Ladka Hone Wala Hai,

Par Uske Agle Din Hi Wo Apne Pati Santa Ki Pitaayi Kar Rahi Thi.

Ye Dekhkar Padosiyo Ne Pucha: “Aap Ise Kyu Maar Rahi Hai?”
Preeto: “Maine Isse Hospital Se SMS Kiya Tha Ke Tum Mere

Bacche Ke Baap Banne Wale Ho, Isne Apne Sabhi Doston Ko SMS Forward Kar Diya“

by Pak101.com (few years ago!) / 1141 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Car ki speed

Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident
ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Konsa road

Pathan raat ko cycle ly k qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla aur
paseena ponchhty huwy bola:
Yaara, ye konsa road tha?
Itna speed breaker?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
new joke

1 Handsom boy class m aya Sari
Girls Dekhte hi diwani.
Lrky ne aate hi kuch kaha tu girls
behosh
.
Socho kia kaha?
.
.
.
.
.
.
.
Baji jaga dein jharru lgani hai..

by haleema sadia (few years ago!)
Aap Pagal Ho

Ap”P.A.G.A.L” ho . . . . Ghussa nahi krna
mere pas proof hai k ap P.A.G.A.L
ho . . . . . . . P=pyare A=ache G=Great
A=anmol L=lovley kaha tha na PAGAL
ho

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection

1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..

checkup krne k baad doctor bola..

apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor

Doctor Pathan Se:
Khan Sahab Tumhara 1 Gurda
Fail Ho Gaya Hy,,.,,
Pathan Bola:
Kitny Numberon Se?;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Zubaida aapaaaaaaaaa

Kya Ap Macharon Se Pareshan Hain! Sone Mein Takleef Hoti Hy??

.

.

.

To Macharo K Sone K Baad Sojaen! Zubaida Aapa K Nadan Totkay :)

by nadeem (few years ago!)
khana bana raha tha

Banta khana bana raha tha aur pucha 'namak kidar hai'?

Santa : namak nahi hai.

Banta : toh Dal mein kya daalu?

Santa : "COLGATE" dalo, usme Namak hai.

by Pak101.com (few years ago!)
College ki girls ne strike ki

College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.

by Pak101.com (few years ago!)
Boy friend

Mother to daughter: “What kind of person is your new boyfriend? Is he respectable?”

“Of course he is, Mom. He’s thrifty, doesn’t drink or smoke, has a very nice wife and three well-behaved children.”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook