Maaro, Aur Maro Is Bevkoof Ko
Preeto Pregnant Thhi Aur Usko Test Se Pata Chala Ki Ladka Hone Wala Hai,
Par Uske Agle Din Hi Wo Apne Pati Santa Ki Pitaayi Kar Rahi Thi.
Ye Dekhkar Padosiyo Ne Pucha: “Aap Ise Kyu Maar Rahi Hai?”
Preeto: “Maine Isse Hospital Se SMS Kiya Tha Ke Tum Mere
Bacche Ke Baap Banne Wale Ho, Isne Apne Sabhi Doston Ko SMS Forward Kar Diya“
by Pak101.com (few years ago!) / 1141 views
Similar Jokes
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident
ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan raat ko cycle ly k qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla aur
paseena ponchhty huwy bola:
Yaara, ye konsa road tha?
Itna speed breaker?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Handsom boy class m aya Sari
Girls Dekhte hi diwani.
Lrky ne aate hi kuch kaha tu girls
behosh
.
Socho kia kaha?
.
.
.
.
.
.
.
Baji jaga dein jharru lgani hai..
by haleema sadia (few years ago!)
Ap”P.A.G.A.L” ho . . . . Ghussa nahi krna
mere pas proof hai k ap P.A.G.A.L
ho . . . . . . . P=pyare A=ache G=Great
A=anmol L=lovley kaha tha na PAGAL
ho
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..
checkup krne k baad doctor bola..
apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Pathan Se:
Khan Sahab Tumhara 1 Gurda
Fail Ho Gaya Hy,,.,,
Pathan Bola:
Kitny Numberon Se?;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kya Ap Macharon Se Pareshan Hain! Sone Mein Takleef Hoti Hy??
.
.
.
To Macharo K Sone K Baad Sojaen! Zubaida Aapa K Nadan Totkay :)
by nadeem (few years ago!)
Banta khana bana raha tha aur pucha 'namak kidar hai'?
Santa : namak nahi hai.
Banta : toh Dal mein kya daalu?
Santa : "COLGATE" dalo, usme Namak hai.
by Pak101.com (few years ago!)
College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.
by Pak101.com (few years ago!)
Mother to daughter: “What kind of person is your new boyfriend? Is he respectable?”
“Of course he is, Mom. He’s thrifty, doesn’t drink or smoke, has a very nice wife and three well-behaved children.”
by Pak101.com (few years ago!)