Apni galfrnd k sath pahli date
Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr:
Ye Meri Pehli Date H Darling, Agar Koi Galti Ya
Kami Reh Jaye,To Mujhe
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 813 views
Similar Jokes
Girl.. Aj tum jo bolo gay main manu gi.
Boy.. Har bat manu gi??????
Girl.. Han har bat, kuch b ho, k0i b ho...
Boy.. Soch lo???
... Girl.. Soch liya hai.
Har bat manugi.
.
.
.
.
.
Boy.. Phir aj k bad panch waqt ki Namaz parhna.
Har Boyfriend kamina nai hota..
( ',' )
_/) (>
| \_ Geo Haji Sb
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Paas 1 Mehman Aaya. Pathan Bola: ''O Yara Is Pankhe K Niche Betho Tumhe Sawaab Milega.
Mehman:wo Kese?
Pathan: Hm Ye Pankha Masjid Se Utaar K Laya Hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Patni:Humare naukar ne chandi ka chamcha churaya
Pati:Kaunsa?
Patni:Jo humne parso hotel se churaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
mein tumhy bangla dilaonga
boy: mein tumhy bangla dilaonga
car dilaonga gold k dhiar laga dunga...
girl: acha ye batao shaam ko park aao gy...???
boy: haan agar dost ny bike de di tou....
by Pak101.com (few years ago!)
Moon is better than Sun because
Moon gives light in night
when light is needed
but Sun gives light in day
when light is not needed.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ranjha ne bansri bajai heer daur k aai,
majnu ne been bajai laila bhag k aai
aur hum ne seeti bajai wo apne abu ko le aai.
by Sabir shah (few years ago!)
Friend Said to Me:
Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai, Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.
Tere Paas Kya Hai?
Maine Kaha: Mere Paas.
.
.
.
.
Cheeni Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa tapasya karta hai
Bhagwan: var mango vats
Santa: Ye kya kiya aapne, me to vadhu ke liye tapsya kar raha tha
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Larkiyan Bhi Ajeeb Hoti Hain
Baat Karo To Thappar Marti Hain
Pathan:
Yeh Tumne Bilkul Sahi Baat Kiya
Larka Hi Acha Hota Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)