Pathan got jo telenor call centre
Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?
Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone
by Pak101.com (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Larki Mandir Me-Hai Bhagwan
Kisi Samajhdar Aadmi Se Meri Shadi Karwa Do
Bhagwan-Ghar Chali Ja Beti
Samajhdar Aadmi Kabi Shadi Hi Nahi Krte
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:kal tum school kiun nai ae
Sardar:gir gaya tha aur lag gai thi
Techer kia lag gai thi
Sardar:takia pe gir gaya tha aur ankh lag gai thi
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Ye Bakra Q Ziba Kia?
Pathan: Manat Mana Tha Wo Poora Ho Gya,
Sardar: Kis Baat Ka?
Pathan: Hmara Murga Gum Hua Tha Wo Aaj Mil Gaya Hai……
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi patni....!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya!
by Pak101.com (few years ago!)
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form of think so i thought and thought and i finally wrote thunk
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Sardar talking on cell.
2nd Sardar : Kis se baat kar raho ho.
1st Sardar : Biwi se…
2nd Sardar : Itne… Pyaar
1st Sardar : Tumhari hai…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek aadmi tha vo jaa raha tha t b usse ek chirag mila ussne chrag ko ragda usme se jinn bahar aaya or bola -3 var deta maang le jo b.
Uss aadmi ne kaha-(1).bahut sara paisa!!
(2).ek bahut bda bangla(mahel).
(3).hamko uskaaaa...........
.
.
.chaukidaar banao!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr:
Ye Meri Pehli Date H Darling, Agar Koi Galti Ya Kami Reh Jaye,To Mujhe Chota Bhai Samajh Ke Maaf Kar Dena.
by Pak101.com (few years ago!)