Pathan got jo telenor call centre

Pathan got job in a telenor call centre. Customer: telelenor sim blocked what to do?

Pathan: dont take tension remove telenor & put warid sim. Thank you for calling ufone

by Pak101.com (few years ago!) / 969 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Larki Mandir Me

Larki Mandir Me-Hai Bhagwan
Kisi Samajhdar Aadmi Se Meri Shadi Karwa Do

Bhagwan-Ghar Chali Ja Beti
Samajhdar Aadmi Kabi Shadi Hi Nahi Krte

by Pak101.com (few years ago!)
Bolne ka style

Teacher:kal tum school kiun nai ae
Sardar:gir gaya tha aur lag gai thi
Techer kia lag gai thi
Sardar:takia pe gir gaya tha aur ankh lag gai thi

by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Ye Bakra Q Ziba Kia?

Sardar: Ye Bakra Q Ziba Kia?

Pathan: Manat Mana Tha Wo Poora Ho Gya,

Sardar: Kis Baat Ka?

Pathan: Hmara Murga Gum Hua Tha Wo Aaj Mil Gaya Hai……

by Pak101.com (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad rakhna..

Ek baat hamesa yaad
rakhna..

2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.

1) Samose ke sath extra chatni...
Aur

2) without boyfriend wali acchi patni....!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha

Santa ko uska sasur jute maar raha tha

Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.

Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya!

by Pak101.com (few years ago!)
A man asked sardar

A man asked sardar how was ur english paper

sardar replied it was fine but i forgot third form of think so i thought and thought and i finally wrote thunk

by Nilesh Kumar (few years ago!)
Sardar Pyaar se?

Sardar talking on cell.
2nd Sardar : Kis se baat kar raho ho.
1st Sardar : Biwi se…

2nd Sardar : Itne… Pyaar

1st Sardar : Tumhari hai…

by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek aadmi tha vo jaa raha tha

Ek aadmi tha vo jaa raha tha t b usse ek chirag mila ussne chrag ko ragda usme se jinn bahar aaya or bola -3 var deta maang le jo b.

Uss aadmi ne kaha-(1).bahut sara paisa!!

(2).ek bahut bda bangla(mahel).
(3).hamko uskaaaa...........
.
.
.chaukidaar banao!!

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe Pagal samjha hai?

1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr

Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr:

Ye Meri Pehli Date H Darling, Agar Koi Galti Ya Kami Reh Jaye,To Mujhe Chota Bhai Samajh Ke Maaf Kar Dena.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook