Ek aadmi tha vo jaa raha tha
Ek aadmi tha vo jaa raha tha t b usse ek chirag mila ussne chrag ko ragda usme se jinn bahar aaya or bola -3 var deta maang le jo b.
Uss aadmi ne kaha-(1).bahut sara paisa!!
(2).ek bahut bda bangla(mahel).
(3).hamko uskaaaa...........
.
.
.chaukidaar banao!!
by Pak101.com (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Santa: Mein tere 64 de 64 dand todd dene hai.
Ik hor aadmi ne keha santa 64 nahi 32 Dand hunde ne.
Santa: Meinu patta se tu vi bolega is layi tere vi gin laye ne.
by Pak101.com (few years ago!)
Nirmal baba akhirkar dukhi hokar shiv ji k pas gaye bole sare bhakt piche pade h,
shiv-beta kbhi jail gye ho.
Baba-nhi.
Shiv ji-jail hokar aao. Kripa aani suru ho jyegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.
Phir
.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Son 2 Mom: 10 Rs. Dena Bahir 1 Gareeb Ko
Dene Hain,
.
.
.
Mom: Kaha Hai Gareeb.. ??
.
.
.
Son: Bechara Bahir Dhup Mein Kulfiyan Bech
Raha Hai.. -:p -:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Son :
Papa Kya Aap Kabhi Egypt Gaye Ho?
Papa :Nahi, Par Kyu?
Son : To Fir Aap Itni Khofnak Mummy Kaha Se Laye ?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aman To Chaman: Tell Me 5 Animals Living In Water?
Aman: Chamman: Fish, Chaman: Thik Ha Aur Chaar?
Aman: Fish Ke Brother, Sister Father And Mother
by Pak101.com (few years ago!)
Grlfrnd - mera dil mobile hai or tum SIM ho
Boyfrnd - O very good I am very happy!
Girlfrnd - zyada khush mat ho naya offer milte hi me SIM change kar deti hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan:
Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: Mere Nana ne mujhse choti si baat par rishta tod diya..
BANTA: Kyun.Kya kha unhone.?
.
Unhone kaha..
Moongphali me dana nhi Hum tumhare Nana Nhi..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)