Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?
Girl: Han Q nai, Jst a min
Inbox dlete,
Sent item dlete,
Call hstry dlete
Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 865 views
Similar Jokes
ek sardar ne candle bhujane k liye phuk mari to uska paad nikal gaya dobara phuk mari to phir se paad nikal gaya sardar gusse se ulta gumkar bola le tu hi bhuja le
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar lena!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Hathi.............
Ek hathi ne ek chuhiya ko ched diya,
chuhiya ne hathini ko shikayat karke kaha ki
apne pati ko samjha lo
varna Mard hamare ghar mein bhi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Husband wife ko English sikha raha
tha.
Wife dopehar me husband se:
dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch
hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara
khandan,
ye raat ka bacha hua khana
hai. =D
by A. Sami (few years ago!)
Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?
Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..
by Pak101.com (few years ago!)
BOY- CHALTE CHALTE YUNHI RUK JATA HOON MAIN
BAITHE BAITHE KAHI KHO JATA HOON MAIN KYA YEHI PYAR HAI
GIRL- NHI YE KAMZORI HAI SUBAH SHAAM GLUCOSE PIYA KARO.../
by Pak101.com (few years ago!)
Eik sardar ja rha tha raste mein 1board nazar aaya
likha tha 'PARHNE WALA GADHA' sardar ko ghussa
charha Mita ke likh dia' LIKHNE WALA GADHA'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Ne Apni Qaza Namaaz Ada Karne Ka Socha:
Namaz Se Pehle Oonchi Aawaz Main Niyat Ki...
2 Rakat Namaz Fajar Qaza, 4 November 1996. Allah-o-Akbar - See more at: http://www.tafreehmella.com/threads/pathan-funny-jokes-collection.79385/#sthash.zVQBoM48.dpuf
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Daku Mangal Singh Banta Ke Ghar Mein Ghus Ayaa..
Daku : Sona kahan hai, Jaldi Bataao..!
Banta : Pura Ghar Khali Hai Malko, Jithe Marzi So Jao
Did You Know...!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The most popular line on
Facebook these days..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Send me friend request dear, I am blocked :D
by Pak101.com (few years ago!)