Do Sharabi Sadak Pe Ja Rahe The
Do Sharabi Sadak Pe Ja Rahe The Ki Achanak Unhe Aayna Mila
1st Sharabi-Ye Photo Kiski Hai
2nd-Abe Gadhe Itna B Nahi pata Ye Photo To Meri Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1048 views
Similar Jokes
Super pogo joke... ;)
PATI : "Main 5 din ke liye baahar ja raha hoon..."
.
PATNI : "Theek hai,
lekin jaldi aakar mujhe surprise mat dena.. warna tum khud surprised ho jaoge."
by Pak101.com (few years ago!)
2 Pathano ki larrai ho jati hai:
.
1st Pathan: Agar tu ne apne baap ka doodh piya hai to mujhe sai larrai kar.
.
2nd Pathan: He hee khocha baap ka doodh to hota he nahi hai.
.
1st Pathan: Abe to General Store pe ja Milk Pack ka Dibba Utha Dukandaar bolyga,
Rakh Tere Baap Ka Doodh hai Rakh
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Kid:Dad, Can We Go To McDonald?"
Dad:Only If You Can Spell Mcdonalds Kid:Thought For A Mint, Turned Around N Said Can We Go To KFC Instead?"
by Azhar Ali (few years ago!)
Hello G
G,G
Acha G
Han G
Acha
Acha
Really
Na Oye
Phir
Sachi
Phir
Haan
Kaise
Acha G
Haan
Kia?
Oh Nahi G
Sorry Wrong Number..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa ko police kyu Pakda??
Guess Why?
?
?
Q K santa ne
Bina Scooter K Helmet Pehna huye tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher 2 GOLU : Jis admi k Dono Hath na hon usay English main kya kahein ge?
.
.
.
GOLU:
HANDS FREE !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Q: What did the gangster's son tell his dad when he failed his examination? A: Dad they questioned me for 3 hours but I never told them anything."
by khalid hussain (few years ago!)
Daru Ki Vajah Se Barbad Sharabi Ne Kasam Khai Or Ghar Se Daru Ki Khali Bottles Fekne Laga.
1st Fenk K Bola -
Teri Vajah Se Meri Nokri Gyi.
2nd Fek K -
Teri Vajah Se Mera Ghar Bika
3rd Fek K -
Teri Vjah Se Meri BV Chali Gyi
4th Uthai To Wo Bhari Hui Nikli
To Bola
Tu Side Me Ho Ja
Tu Bekasoor Hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Amrica ne chor pakne wali masheen banai.jis ne 30 min me amrica se 10 chor india se 40 afganistan se 60 aur pakisatan me 10 min me khud chori ho gai
by Sabir shah (few years ago!)
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho…
Dulhan:
Sharma k…
Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Pak101.com (few years ago!)