Pakistani quam after sometime
Pakistani Quam kuch Arsa Baad
Bijili ki yad mein Bacho k Naam
Rkha kery gi.
“Chaudhary Transformer”
” Metre Khan”.
” Haji Pakha”.
“Haji Taar Memon”.
… “Faiz-ul-Bulb”.
“Sheikh Stablizer”.
“Molana DeepFreezer”.
“Circut Shah”.
& Girls Name Shud be……
“Frig-un-Nisa”.
“Istree Begum”.
“Tube Light Bano”.
“Wiring Khanam”.
“Madam Dim Full”.
“Miss Low Battery”.
“Wapda Parveen”.
” Trip Bibi”. Hahahahaha
by Abdul Hannan (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Difference Between Wife And GF
GF IS BEAUTY and WIFE IS DUTY,
GF IS SPRINGROLL and WIFE IS DABBAGOL,
GF IS CHUSKI and WIFE IS RISKY,
GF IS TOOIFROOTY and WIFE IS KISMAT FUTY...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan ka raat ko Sigret
peeny ko dil chaha
Har taraf Maachis dhoondi
per kahien ni mili
Aakhir na umeed ho k Mombatti bujha k so gya
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher – Agar irada pakka kar k kuch kaam karo tou woh poora hota hai…!!!
Student – Rehne dain miss, agar aisa hota to aaj aap meri baahon me hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
Why did the Grammer teacher slap Santa’s Son?
B’coz he asked: Why is BRA Singular, when it covers 2 items n PANTIES Plural when it Covers one item?
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar ji was doing 'Study' in front of a Mirror
.
Why????
.
Because 3 reasons
1- Sath Sath Revision bhi ho jaye
2- Apny oper nazar rahy
3 - He likes combined study
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
How Girls And Boys Express Their Feelings?
Girls Express Their Feeling With Gussa And Tears,
But
Boys Express Their Feelings With Sutta And Bear.
by Pak101.com (few years ago!)
God made a daylight n is called Sun,
God made a entertainment n is called Fun,
God made a nightlight n is called Moon,
God made a U and is
Called Cartoon !!!
by lescol (few years ago!)
Banti asked Ballu"I watch TV in my liesure time,what about you?"
Ballu simply replied""I watch TV when my wife and mother quarrel with each other"!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:hum kahan ja rahe hain?
Boy:long drive pe
girl:woow pehlay kiun nai btaya
boy:mujhe bi abi pata chala hai.
Girl:wo kaise?
Boy:break nai lag rahi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)