Chor Aya Tijori P Likha
Chor Aya Tijori P Likha
Tha-Todne ki jarurt Ni,ButtonDabao Khul Jyegi
Button Dabate hi Police Aa Gyi
Chor-Aj Mera Insaniyt p se
vishwas uth Gya
by Pak101.com (few years ago!) / 1015 views
Similar Jokes
1 Pathan Dr. Kay Ghar Raat 2 Bjaay Phone Aaya.
"Aap So To Nahi Rahy?"
Pathan Dr. Ne Ghussay Main Kaha:
"Kuttay K Bachay!
Sab Pathan Chokidaar Nahi Hoty."
by Abdul Hannan (few years ago!)
In a Party A Handsome guy askd a gal,"r u going 2 dance?"
She felt so happy & said-"yes"
& d guy said-"dats gud,so can i hav ur chair?" :D
by Abdul Rehman (few years ago!)
Once upon a time there was a hungry Chuunti.
She saw a piece of Gurr on his way.
She picked it up while she try to eat it.
She saw a Chuunta.
She left the Gurr and went with the Chuunta.
Mora: Gurr Naloon Ishq Mitha
by Abdul Sami (few years ago!)
Banta sent sms to Santa: Bhejne wala mahan, padhne wala gadha.
Santa got angry and replied: Bhejne wala gadha, padhne wala mahan.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband and Wife had a tiff.
Wife called Mom : He fought with me again,
I am coming to you.
Mom : No beta, he must pay for his mistake,
I am comming to stay with U!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr Lane Ka Kaha Tha
Pathan:
Hum Kya Kare Abi Hum Ne Kuttay Par Pen Hi Rakha Tha To Wo Hamara Tang Pe Kaat Kar Bhag Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Agar muje 100 jawan ladke mile to
me desh ko power ful bana sakta
hu
-Vivekanand
.
.
.
.
.
.
Agar muje 100 jawan ladkiyamile
to me ek naya desh bana sakta hu
-Imran hashmi :D.
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Beta:"Mom, Love marriage karne se ghar wale naaraz hote hain kya..?"
.
.
Maa:"Tu zaroor kisi chudail ke chakkar mein hoga,
aur ye sab tujhe usi
daayan ne kaha hoga....
Ladkiyan to bas ladkon ko phansane mein hi lagi rehti hain.. Jahan Acha Ladka dekha
shuruho gaye...
Beta in se bach ke rehna ye bahut makkar aur KAMEENI hoti hain, aur inka to khandan bhi…........"
Beta:"Bas maa, aisa kuch nahi hai,
Wo to Daddy bata rahe the ke Aap Dono ki Love marriage hui thi..":D =))
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:tum ne mujhe dhoka dia hy
Dukandar:Nhe sir,mai ne apko
orignal radio dia hy
Pathan:radio pr
MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to
khta hy Ye radio pakstan hy.
by Åkásh khãñ (few years ago!)