Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata
Macher Ne 1 Admi Ko Din Main Kata
Admi Ne Kaha Tum To Rat Main Kat Tay Hona?
Macher Bola
Ghar K Halat Kharab Hain
Ovr Time Ker Raha Hun
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 875 views
Similar Jokes
Aik qaidi ne sathi ko bataya k main chori k jurm main pakra geya hon, waise ghalti meri hi thee..,
woh kaise? doosry ne poocha,
howa yoon ke main ne kutty se dosti karne main 2 mah laga deya aur chori wali raat mera pair billi ki dumm per aa geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Laloo's Son: Papa, aapki shaadi me kitna kharcha aaya tha?
Funny Laloo: Meine kabhi hisab nahi lagaya, par mein aaj tak uss ke liye pay kar raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your Engli
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bal
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.
Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandar
k saath Bus Stop per deekha.
Inspector:
Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:
Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza aya
aaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.
HAHAHAHA
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska baap nahi manta ..!:-o
by Pak101.com (few years ago!)
Ek din Court mein Judge ne ek mujrim ko sajaa sunaate huye kaha, “Iske dono kaan kaat diye jaye.” Mujrim ne bahoot ghabrate huey kaha, “Rahem karo my baap, kaan kaat lenge toh main andha ho jaonga.” Judge ne ascharya se poocha kaan kaatne se andhe kaise hoge, mujrim ne kaha …. “My baap kaan [...]
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Darakht Pe Charha
To Upar Bandar Ne Pocha Upar Q Aye?
Pathan: AMROOD Khany
Bandar:Ye To AAM Ka Darakht Hai
Pathan:Pata Hai Mein AMROOD Sath Laya Hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: aapaan te roti roz kukar nal khaee dee a!
Dost: es mehngaee vich keevain?
Sardar: ek burkee aap khaee dee a te ek kukar noo pai dee a!
by tanveer hussain (few years ago!)
KID-Papa agr aapko pata chale ki me First Divison pas hua to aapko kaisa lagega? PAPA-Mai to Khusi se Pagl ho jaunga.
KID-Bas isi Dar se me Fail ho gya!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Mai Tere 64 K 64 Dant Tor Dun Ga
Pas Khra 1 Admi Bola:
Sardar G Dant To 32 Hote Hn
Sardr:
Mje Pta Tha K Tu Beech Main Bolay Ga Tere B Mila K Bataey Hain
by Pak101.com (few years ago!)