munna bhai fanny sms
Abhi bole to bhai ko tere SMS nahi aarele, Bhai ka khopdi boht tight he, Bol nikalu kya tera luky draw? bole to do-char SMS chipka dal mamu. Sender… Circuit Bhai!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
Two cockroaches sitting in washroon eating potty.
One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.
Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
A Suicide Bomber To Mulla Umer
Sir G!
Barood Thora Kum Dala Karen,
Last Time Hamara Admi
.
.
.
.
.
.
Jannat Se 3 Kilometer
Agy Nikal Gya Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-banta tum kyon ro rahe ho?
Banta:-dekho ye haathi mar gaya.
Santa:-ohh,kya wo tumne pala tha.
Banta :-nahin,per mujhe iski kabr khodne ka kaam mila hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge nikki
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche
by Abdul Hannan (few years ago!)
PPP VS MQM
PPP: Tum kitne bhutto maroge har ghar se Bhutto niklega.
MQM:Har ghar main Saathi bhejeinge phir p0nka bhutto niklega.
by Abdul Sami (few years ago!)
1 sheikh Haj per gaya zor zor se Dua manhne laga.
“Ya ALLAH Mere SARE GUNAH MAAF KERDAY”
Warna Mera 2 LakHH Wapis ker de.
by Mazhar Khan (few years ago!)
aik admi dosre se: bhia ye larki kia hoti hai?
dosra:" pata nahi yar main to khud peshawar main rahta haon".
by Pak101.com (few years ago!)
A fact which all ageers..
Kya Apko Pata He Swatantrata Divas Kab Aata He?
.
.
.
Jab Gharwali Maayke jati hai
by Pak101.com (few years ago!)
Dentisit ke beti:
Aaj bhe tum ne dady se hmari shadi ki baat na ki?
.
.
Boy: Bas aj b mera hosla nhi hua khamoshi Se ek ur daant niklwa k aa gya.
by Pak101.com (few years ago!)
A couple was celebrating their 60th wedding anniversary.
At the party, everybody wanted to know how they managed to stay married so long in this day and age. The husband responded “When we were first married, we came to an agreement to share. I would make all the major decisions, and my wife would make all the minor decisions.”
“But do you know what I just realized?”
“In 60 years of marriage I don’t think we have never needed to make a major decision.”.
by Pak101.com (few years ago!)