khatarnak Bomb
Police:Humein Ap k ghar ki talashi leni hy,pta chala hy k apke ghr main khatarnak Bomb hy.
.
.
.
Sardar:Khabar to pakki hy
magar aj woh Maikey gai hui hy
by tanveer hussain (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Principal ROUND pe nikla. dekha 1 teacher 1 ladki ko
kiss kar raha hai.
PRICIPAL - what is this ?
Teacher - Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha
by Pak101.com (few years ago!)
An old man goes to the doctor for his yearly physical, his wife tagging along. When the doctor enters the examination room, he tells the old man,"I need a urine sample, a stool sample and a sperm sample." The old man, being hard of hearing, looks at his wife and yells: "WHAT?" "What did he say? What's he want?"His wife yells back, "He needs your underwear."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Mil giya Oye mil gaya,
Oye oye mil giya,
Oho mil giya,
Ballay Ballay…
Mil he giya,
Aaj to mil he giya,
Yeh sms phadne wala ek aur bewqoof mil gaya!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
New Teacher: "Anbody Who Thinks He Is Stupid, Stand Up"
Pathan Stoodup.
Teacher: Are You Stupid?
Pathan: Nahi! Aap Akeli Khari Thin. Mujhe Acha Nahi Lag raha Tha.
by Abdul Hannan (few years ago!)
“1 shaks shadi k leay marriage bureau gaya
Office band tha
Or bahar Door per Notice laga howa tha
1 baje se ly k 3 baje tk office band rahe
ga TAB TAK AAP PHIR SOCH Lain..!
by Abdul Sami (few years ago!)
Traffic police:tumhara scooter itna uchhal kyon raha hai?
Scooter chaalak:-huzur, scooter nahin uchhal raha hai. Mujhe hichkiyaan aa rahi hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne Oxford universty mein top kia.
Pathan ne Oxford universty mein top kia.
Media:
” agay kya karna chahtay ho?
Pathan:
“Bachpan se 1 hi Khuwab ha k ham apna Lunday ki dukaan kholay ga”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy-
yar,mujhe us ladki se bachao?
Dost- q?
... Boy- jab se maine keh dia hai dil chir k dekh tera hi
nam hoga?
.
.
.
.
.
.
Saali chaku leke piche pad gayi hai... :P
by Pak101.com (few years ago!)
Party main 1 khubsurat larrki ko daikh k 1 Doctor romantic mood main bola:
"U r such a beautiful girl i hav'nt seen before. I Love u & want to marry U"
Girl: "Ray bhai! tain Rangrri maa'n baat kr, mannay angreji koni aavay hay"!
Doctor: "kuchH bhi na bahan, tain Dua kr load-sheding band ho javey"
by Mohammad Ali (few years ago!)