Santa ne 1 Intelligent sawal pucha
Santa ne 1 Intelligent sawal pucha,
or
Banta(Teacher)- bayhosh ho gaya!
Sawal tha...
BLACK is a color,
WHITE is a color
but,
BLACK & WHITE TV
is not a COLOR TV.
WHY?
WHY?
by Pak101.com (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
A Sardar saw a Beautiful Girl,he Went and Kissed her.
Girl: “STUPID what r u doing?”
Sardar: B.Com final year”
by tanveer hussain (few years ago!)
1 sardar ke shadi pe sub sardar he aye huay tay
Jub khana start hua to 1 sardar ne plate k opar tissue paper
dakh kr socha shayd ye b khanay wali chaez ha.
Jub wo khanay laga to us k dost onchi onchi bolnay lag gaay
Oye! na khaween phika ee…:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
How do you measure Sardarji's intelligence?
Stick a tire pressure gauge in his ear
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Film director ne hiro se kaha - tumko 100 fit ki uchai se swiming pool me chhalang lagani hai.
Hero- lekin mujhe tairna nahi ata,mai dub jaunga.
Director- chinta wali koi baat nahi hai, pool me pani nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Reporter ne 1 zakhmi se pucha jab BOMB gira.... "kya wo phat gya tha?"
Zakhmi gusse se:"Nahi..!wo raing kar mere paas aaya aur pyar se bola
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek Hai, Te Mousam Nawa Dal do
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar train ki patti pay leta hoa tha. Ek
banday ne pocha: ye kiya kar rahe ho. Train aye to
mar jao gay.
Sardar ne jawab diya: mere uper say hawaye jahaz
chala gya to train kiya cheez hai :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : santa, why are you doing your maths multiplications on the floor?
Santa : You asked me to do it without using tables.
by Pak101.com (few years ago!)
What is jihad bin nafs?
It is when u see 100 Notifications, 20 Messages and 30 Friend requests on Facebook . . . . . .
Still you click "Logout" & "Study" Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Bazurg kisi abadi se guzar rahy thy unho ne dekha ke puri abadi main sirf 2 ghar aise hain jo chand ki tarha chamk rahe hain.
Wo isi tajassus main dusre din b isi abadi se guzray aur wohi manzar dekha, unhon ne logon se pouchha ye kia raz hay.
Logon ne unhen bataya ke ye ALLAH ke wo banday hain jinhon ne ..
UPS…lagwa rakha hai.: subHan Allah
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)