Chand bhi kya ajeeb cheez hai…
Chand bhi kya ajeeb cheez hai…
.
.
.
.
.
.
.
Bachpan me ‘Mamu’ aur
Jawani me ‘Janu’ nazar aata hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 815 views
Similar Jokes
Santa : Oye waiter ek mast chai pilao jo pura badan hila de.
Waiter : Hamare yahan gaai ka dhoodh aata hai.... Madhuri ka nahin.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss: Murkh Ho Tum
Tumne Kabhi Ullu Dekha hai?
Santa: Nahi Sir
Boss: Niche kya dekhta ha meri Or
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladke wale ladki dekhne gaye.Ladk ne Ladki se
pucha:"Aapko KHANA BANANA aata hai "?Ladki : "
Nahi mujhe to BANANA KHANA aata hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:Ye Ratein Ye Hawaein Ye Chandni Ye Ghataein Ye Nadiya Ye Kinare Girl Interrupts Say:Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study
by Pak101.com (few years ago!)
Saardar doctor se
Tuanu tankay lanay anday ne?
Dr: han g. Daso kithay lanay ne?
Sardar: meri juti nu la deo.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.
Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?
Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”
by Pak101.com (few years ago!)
Define a GIRL:
The 1 who before going out for a party puts on
mascara,
eye shadow,
eye liner,
lipgloss,
glitter,
rouge,
blush,
kajal,
Wears the best dress wid heals,
accessories,
& Still asks:
"over to nai lg ra na"
Reply: "nai
GIRL: "yar jldi jldi men kch kiya hi nai?. Socha simple hi rehne dun."
.
.
Define a BOY:
The 1 who before going to party calls his friend & asks:
"Bhai, tu naha k ayega kia?"
Reply: "chal be! Meri barat hey kia" :-P :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Duniya Ka Sabse Bada Aatank
dekhna ho to
Kisi Ka Mobile Lo Or Contact List Me
jakar
"Delete All"
Kr Do
.
Fir Mobile Wale Ki Tarf Dekh K
Thoda Sa Muskura Do..
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardar were fixing a bomb in a car.
Sardar 1 : What would you do if the bomb explodes while fixing.
sardar 2 : Don’t worry, I have a one more.
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Sy Roti Hoi Nikli’
Ksi Ny Billi Sy RoNy Ki Waja Poochi
Billi Ny Roty Hoay Jawab Diya.
“Ik Ty MeNu Marya UttoN Mera Choowa V Kho Laya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)