first friend: yar aaj mai

first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya

2nd friend: naheen yaar woh kaisay?

ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai

by Abdul Sami (few years ago!) / 887 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar ke radio me kuch problem ho gayI

Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhy pehly hi pata tha

Dulhan Dulha sy:
Apki pehly wali zindagi kaisi thi.. Dhula sach baton tu shaadi sy pehly mery 20-25 larkioyn sy chakkar thay..

Dulhan;
Mujhy pehly hi pata tha jb hamary sitaary milay thay tu Hamari Aadaten bhi militi hon gi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhikari (Aadmi say) bhayi do ropay ka sawal hai?

Bhikari (Aadmi say) bhayi do ropay ka sawal hai?
Aadmi : Sirf do rupay hi ka kiun?
Bhikari: Mein aadmi ki awqaat deikh kar hi mangta hon.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
on great public deman

On great public deman releasing all over Pakistan!

.œThe RETURN of phoolan devi.,

Directed by Condi Rice,

Scripted in London &

Produced by GHQ.

Character Actress: BB (Benazir Bhutto),

Character Actor:Musharraf

Supporting Actor:Fazal urf Maulana Diesel.

Characterless Actors:Chaudhries & Lagharie,

Dancer: Sherry,

Music: MQM

&

Action sponsored by Al-Qayaida/

by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar Orders Pizza

Sardar Orders Pizza

Waiter: Sir Shud I Cut It Into 4 Pieces Or Into 8 Pieces?

Sardar: 4 Hi Karde 8 Khaye Nahi Jayenge

by Pak101.com (few years ago!)
Me Haji bi hun

Admi namaz par raha tha or dosra us ky bare me kisi ko bta raha k ye bara namazi or neak banda hai.
Admi namaz tor kar bola:mene haj bi kia hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Humare Pait Me Gas Hy

1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!

2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aisa Sentence Batao

TEACHER:
Ek Aisa Sentence Batao Jis Mein
URDU, HINDI, PUNJABI AUR ENGLISH
Ka Sahi Use Hua Ho …
.

.
.
.
.
.
.
.
SARDAR:
ISHQ DI GALI VICH NO ENTRY.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ganda SMS

Chupke se parhna ye ak Ganda SMS hy. .
.
.
.
.
.
.
Ak larka ak larki se milny jata hy. .
.
.
.
Aur !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Gobar main Gir jata hy. . .
.
.
Cheee cheee
cheee
Dekha kitna ganda SMS hy..:P:P

by Mazhar Khan (few years ago!)
How an american will tell his

How an american will tell his
Pathan sevent to open the door?
.
.
.
Think
.
.
.
Don’t know?
.
.
.
Ok say this fastly in American style.
“There was a cold day”

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook