Apka beta fail
Teacher- Netaji, apka beta fail ho gaya hai aur aap laddu khila rahe hai?Netaji- 70 ladko ki class me 60 fail hai,bahumat 2 mere bete ke saath hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
Boy:xcuse me.
Girl:g kahye
boy:mere hone wale bachun ki tarf se ap ko happy mother day.
by Sabir shah (few years ago!)
Wife: Apko merii Khoobsurti Zeeyada Achi Lagti Hai Ya meri
Aqalmandi?
Sardar:
“Mujy Tuo Tumhari Ye Mazak Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Sending Msg to all Frnd
"My Mob No is change"
Pehale Nokia6610 tha
Now I Have N73
So Plz Call n sms me on My New Nos thanks
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Andha Police Me Bharti Hone Ke Liye Gaya.
Officer Ne Pucha "Tumhe Hum Kis Liye Rakhe.?"
Andhe Ne Fauran Jawaab Diya "Andha-Dhund Firing Ke Liye."
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: Rasgulle hain?
DUKANDAAR: Nahi
SANTA: Dekh lunga
DUKANDAAR (Gusse me): Kya dekh loge?
SANTA: Dusri dukaan me jakar dekh loonga!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Whats the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend, that comes with expiry date and Daru is like wife, Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
by tanveer hussain (few years ago!)
Nargis to Shaitan:Main ik Masoom tay shareef larki aan...Shaitan:Jan day NARGIS baji; hun tu apni ho k enj tay zaleel na kr.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 Studnts raat me Parhty hue
First: Kitne baje hai?
Dusre ne 1 patthar uthakar saamne girls hostel me mara
Ek ladki nikli or boli: Kamino ab to so jao
raat ke 2 baj rahe hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez Nurse se:
Pani pilado...!
Nurse: kya pyas lagi hai?
Mareez (ghusse se):"Nahi"
Gala check karna hai kahi se "LEEK" to nahi....
by Pak101.com (few years ago!)