Adat Bohat Achi Lagti he
Wife:
Apko Meri Khubsurti Ziyada Achi Lagti Hy Ya
Aqalmandi?
Sardar:
“Mhjy To Tumhari Ye Mazaq Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti he,,,
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
Ek Miss apny shagird se pyar hogaya...
Miss ne usay message kia...
.. I Miss you..
..
Sardar ne kafi dair sochny k baad reply kia...
...
...keh...
....
I Student U.
..
hahahha :D
by WAQAR (few years ago!)
Sharabi ko Daru peta dekh American bola-Pani to
mila lo
Sharabi-Hum Indian hai itna pani to daru ko dekh
ke he muh me aa jata he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chaudry: . Apni shadi nu 5 saal ho gaye tenu pyar da sab se zayada maza kis din aya? . . .
Wife! . Sharmate hue… “tussi us din Multan gaye C”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa- “Rinku, tum bure bacho ke saath kyo khelte ho,
ache bacho ke saath kyo nahi khelte?”
Rinku- “Maa, un ache bacho ki maatao ne apne
bacho ko mere saath khelne se mana kar diya hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Zia Rasool (few years ago!)
Ek Bhikhari(Paisa maangte hue): Bhagwan Ke Naam Pe
Kuch De De!
Amir Aadmi: Aaj Kuch Nahin Hai,Kal Aana!
(Ye paise na dene ka silsila kaafi dino tak chalta raha!Phir
ek din finally bhikhari ne try mari!)
Bhikari: Bhagwaan Ke Naam Pe Kuch De De!
Amir Aadmi: Aaj Kuch Nahin Hai,Kal Aana!
Bhikhari finally chidke Bola: Saale Is Kal Kal Ke Chakkar
Mein Mere Lakhon Rupayae Phanse Hue Hain!
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek He
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek He
Te Mousam Nawa Pa D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha
Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha...
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key
Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: why are you late?
Student: My dad told me to take our cow to bull.
Teacher(Angrily): Can't your dad to it?
Student: No, only BULL can do it
by Pak101.com (few years ago!)
Santa verma: marte hue aadmi ko kya dena chahiye?
Banta sharma: Birla white.
anta verma: kyu?
Banta: kyuki is cement me jaan hoti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)