ALLAh k nam par ek rupiya do
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 826 views
Similar Jokes
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya
hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur
last me likh dena, paas karke dikha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: How can you Stop Barking our Dog in our Backyard?
Banta: That's Easy!!! The answer is put it in Front Yard!. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Beta:"Mom, Love marriage karne se ghar wale naaraz hote hain kya..?"
.
.
Maa:"Tu zaroor kisi chudail ke chakkar mein hoga,
aur ye sab tujhe usi
daayan ne kaha hoga....
Ladkiyan to bas ladkon ko phansane mein hi lagi rehti hain.. Jahan Acha Ladka dekha
shuruho gaye...
Beta in se bach ke rehna ye bahut makkar aur KAMEENI hoti hain, aur inka to khandan bhi…........"
Beta:"Bas maa, aisa kuch nahi hai,
Wo to Daddy bata rahe the ke Aap Dono ki Love marriage hui thi..":D =))
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Tapori Ki Wife:- Sunte Ho Ji, Apne Bete Ne Aaj Pehli Baar Aadha Sentence Bolna Sikha..
Tapori- Accha, Kya Bola?
.
.
.
.
.
.
.
.
Wife- Teri Maa Ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Girlriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera sweet gugla. Muj se shadi karoge? Bolo baby bolo.
Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar got job in BSNL Customer Care.
Customer: Hello, My BSNL Sim locked! What to do?
Sardar: Don't worry, be cool... Remove
BSNL Sim and then use Airtel. Thanks for calling, bye bye!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Patni Apne Ghar Par Do Extra Bister Laga Rahi Hoti Hai To Santa Ye Dekh Ke Pappu Se Puchta Hai.
Santa: “Pappu, Aaj Teri Maa Do Bistar Kyun Laga Rahi Hai?”
Beta: “Papa, Ghar Pe Do Guest Aane Wale Hai”
Santa: “Kaun Aa Raha Hai?”
Beta: “Mummy Ka Bhai Aur Mera Maama”
Santa: “Achha, Phir Ek Aur Laga Lo, Mera Saala Bhi To Aa Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to girl:- i can make u say I LOVE U ?
girl: no way !!
boy: bet ??
girl: yes ...
boy: OK start ... say blue?
......girl: blue..
boy: say pink?
girl: pink...
boy: say love?
girl: love ...
boy: whats 1+1?
girl: 2
boy: Ur age?
girl: 18
boy: hahaha... i told u i could make u say 18!!
girl: no, u said u could make me say that I LOVE U
boy: yes i did :D :D :D !!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khuda kry kisi ko muhbat mai judai na mily,
.
.
.
.
.
.wah wah
.
.
.
Or jo mujy msg na kary usy srdi mai razai na mily…
Happy thand season..aasee
by Mazhar Khan (few years ago!)
iwi ke Liye Sala Phir 28 Saal Urdu Funny Jokes Jailar : Phaansi Se Pehley Kis Se Milo Gay? Santa : Bivi Se Jailar : Maa Baap Se Nahi ? Santa : Maa Baap to Paida Hote Hi Mil Jayen Gay Biwi ke Liye Sala Phir 28 Saal Intezar Karna Parega…
by Mazhar Khan (few years ago!)