jadugar Ne Jadu
Aik Black African Lrki Ko jadugar Ne
Jadu Se Par Lga diay.
Lrki : Wow, Ab kia Me PARi bn gai?
Jadugar :NI Pagli..
.
.
.
Tu "CHAM'GADAR' bn gai hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
Bewi: aap boht moty hoty ja rahy hain
Pathan: tum bhi moti hoti ja rahi ho
Bewi: Mai tu Maa banny wali hun
.
Pathan: Mai bhi tu baap banny wala hun
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
A blonde girl and her boyfriend were walking down the road when her boyfriend spotted a dead bird. He said:
"Aww, look at that dead bird," the blonde girl looks up and says: "Where?"
by Pak101.com (few years ago!)
Lo meri girlfriend ka photo dekho..
-
-
-
-
-
-
thoda aur aage…
-
-
-
-
-
-
nahi dikhi
-
-
-
-
-
-
HARAMKHOR bhabhi ki nazar se dekhta to zarur dikhti.
by Abdul Sami (few years ago!)
Girl Pathan Se:
Jab Aap Ke Pas Mobile Hai Aur Mere Pas Bhi Hai
To Ap Ne Letter Kion Bheja?
Pathan:
O Hum Ne Tumko Cal Kia Tha
Us Mein Larki Boli
Plz-Try-Letter
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Bank Se Loan Le Kar Car Li Lekin Loan Wapas Na Kar Saka Bank Walay Car Le Gaye
Pathan: Pehlay Pata Hota To Shadi Bhi Bank Se Loan Le Kar Karta!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar With Dentist
Kia Dard K Bagar Daant Nikaal Lete Ho?
Doctor: Nahi
Sardar: Mein Nikaal Leta Hon
Doctor: Wo Kaise?
Sardar: He He He He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kash! Tum Bakari Hoti,
Main Tum Ko Ghass Khilata,
Pyar Se Tumhare Seengh Pakadta,
Aur Puchta Pagal Kon?
Tum Ya Main?
Or Tum Pyar Se Bolti: “Main Main...��
Tab Main Khoob Jor-Jor Se Hasta…
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai:
Yeh doctor
log operation karne se pehle
Patient ko behosh kyun karte hain?
Circuit:
Bolay to patient khud operation karna seekh na le is liye……
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati-Na Kajre Ki Dhar
Na Motiyo Ke Haar
Na Koi Kiya Singar
Fir B Kitni Sundar Ho.
Patni-Kaminey Saaf Bol Na
MAKE-UP K Liye Paise Nahi Dunga
Ha ha ha
by Pak101.com (few years ago!)
“I MISS YOU”
.
.
.
.
.
soch soch ker pathan ne reply kia,
.
.
.
.
.
” I MR YOU “
by hearthackervsgirls (few years ago!)