Sardar with dentist
Sardar With Dentist
Kia Dard K Bagar Daant Nikaal Lete Ho?
Doctor: Nahi
Sardar: Mein Nikaal Leta Hon
Doctor: Wo Kaise?
Sardar: He He He He
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 848 views
Similar Jokes
Sardar: Mai Tere 64 K 64 Dant Tor Dun Ga
Pas Khra 1 Admi Bola:
Sardar G Dant To 32 Hote Hn
Sardr:
Mje Pta Tha K Tu Beech Main Bolay Ga Tere B Mila
K Bataey Hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hindi teacher asks."Kaal kitne prakaar ke hote hain.
Sardar child,"5 prakaar ke: Local kaal, STD kall, ISD kall, missed kall and satsiriakal.
by Pak101.com (few years ago!)
Tum bohat haseen ho,
Wife: Choro Naa,
Husband: Tumhari Aankhein bohat khoobsorat hen
Wife: Choro na G
Husband: Tumharay Baal Uff Kia Ghazab k hen,
Wife: Choro Na Janu,
Husband: Tum bolti Bohat Acha ho,
Wife: Aray Choro Naa,
Husband: Itni to Chor Raha hon, Ab aur kitni choron
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A man asks a trainer in the gym: I want to impress that beautiful girl, which machine shall i use? Trainer replies: "USE the ATM" ..:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu-dada ji kya aap badaam khate he?
Dadaji-nahi, mere to daant hi nahi hain
Pappu-fir thik hai, ise aap rakhiye, mai school se aakar le lunga..
by Pak101.com (few years ago!)
Updesh-
"Daru peeney se jindagi ki problem solve nahi hoti..."
.
.
.
*Gyaan*
Aise to juice pine se bhi konsi hone wali hai..?
.
So
Cheersss....
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji Tay Sardar Ji day 5 Parawan nay ral kay taxi lay lai
15 Din Chalanday Rahay Sawari hi Koi Na Mili....... . . .
3 Para Pichay Bethay Rehnday Si Tay 2 Aggay :)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
When I die, I want my friends to keep updating my status to freak people out
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
BANTA calls up White House & says
I want to be the next president of the USA.
Obama:Are you an idiot?
.
.
.
BANTA: Why?Is it compulsory?;)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Park Sardar park me betha tha.
Friend: Kya kr raha hy?
Sardar: Badla le Raha hoon!
Friend: Kese?
Sardar: Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kr raha hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)