Koi acha aa kapra
Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.
Salesman: Plain main dikhaon?
Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi
dikha!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1058 views
Similar Jokes
A sardar was giving with hot water to his hen,
A man asked him that why you are doing this?
sardar replies that now hen will give me boiled eggs
by Rao Nauman Waheed (few years ago!)
Santa: WHat is another difference between a mosquito and a fly?
Banta: A fly can fly but a mosquito cannt mosquito.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar se kisi ne pocha k aqal bari hai ya pher ye bhainse.
Sardar thori dair sochne k bad hum ko pagal mat banao pehlay in donon ka date of birth btao.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Student Dusre Se:
Aaj Kuch Khatarnak Kaam Karne Ka Maan Kar Raha Hai
2nd Student:
To Phir Chal Kar Thori Parhai Karte Hein . . . :
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: When you yawn, you're supposed to put your hand to your mouth!
Pupil: What, and get bitten?
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU:Yaar, mai kuch bhi karta hu to meri biwi beech me
aa jati Hai
MOLU:Yaar,tu car chala kar dekh
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 100 ke note par likha number dial kar raha
tha.
Banta – Ye tum kya kar rahe ho?
Santa – Yar me dekh raha
hu ki Gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske
paas
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne apni bhabi qatal kr di
Police: Q ki?
Pathan: Mere dost k pas cal aai.Wo
hans hans k bat kr rha tha
Main ne pucha kon hai?
To bola tumhri BHABI..
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
A Husband’s version:
My wife is like “Terms & Conditions” of a website!
I never understand what she says, but I always Accept…!
by Pak101.com (few years ago!)
1 dafa 3 kamchor beth k khana kha rahe the, khane me namak kam tha unhone kaha k jo pehle bole ga wo ja k namak le k aega.
Sb wahin bethe rahe
3 din guzr gae koi na bola,na khana khaya. 1 din 3no behosh hogae.
Logo ne samJa shayd wo mar gae hain. Unka janaza parhaya or dafan krne k liye qabrstan le gae.
Jab pehle wale ko qabar me utarne lage to wo bol utha k “oye me zinda hon”
Baki 2no bole “Ja fir namak le k aa
by hearthackervsgirls (few years ago!)