Santa ka jab antim samay aaya
doke dukhi pjjjjjjjjjjjjjjjjjj...................
Santa ka jab antim samay aaya or aakhiri waqt uske beto ne pocha:
aap bataye k aapko hum jalaye ya dafnaye?
Santa:mujhse mat pocho surprise dena..
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Sher sherni ko kiss krne lga Sherni ne rok dia or idhr udhr dekhne lagi
Sher: kya hua?
Shreni -Dekh rhi hu aas pas Discovery wale to nhi hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Kamiyabi hamesha us k qadam choomti hai,
jo socks utarne k baad apne paon dhota hai.
.
Zubaida apa
nahi hain bhai Its
Commander Safeguard...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Al beruni ke bhai ka naam batao?
Pathan soch mai
.
.
.
Pathan replied
.
.
.
.
.
Al andruni…!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa takluSanta taklu Hai
Saloon Santa Ka Hay.:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by khalid hussain (few years ago!)
Mother to daughter: “What kind of person is your new boyfriend? Is he respectable?”
“Of course he is, Mom. He’s thrifty, doesn’t drink or smoke, has a very nice wife and three well-behaved children.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note
mela
Note ke oper lekha tha "EID
MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: yaar ye bata is duniya me kitne desh hai?
Banta:are pagal is duniya me ek hi to desh he jiska naam india hai or baki to videsh h:
by Pak101.com (few years ago!)
Na cheeno mere mulk ki larkiyoo se Mobile ki service "REHMÄÑ MÄLIK"
.
.
.
.
.
.
.
Ek yahi to kam hai jis ki waja se wo gar k kam waqt se pehly kr leti hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)