Best Sms of 1947
Best Sms of 1947.
.
.
Tab Mobile tha kya?
Kabhie to thora dimagh ka istamaal kar liye karo!
Bas Sms parhne ki lagi rehti hai..
by Mazhar Khan (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
A woman was taking an afternoon nap. When she woke up, she told her husband, "I just dreamed that you gave me a pearl necklace. What do you think it means?" "You'll know tonight," he said. That evening, the man came home with a small package and gave it to his wife. Delighted, she opened it to find a book entitled "The Meaning of Dreams."
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Aapne 2-2 thermometer kyun rakhe hain?
Doctor: Ek muh mein lagane ke liye or dusra jheb mein
Patient: Mein aap ka matlab nahi samjha
Doctor: Matlan yeh hai ki ek thermometer muh mein lagane se mujhe pata chalta hai ki aap ka sharir kitna garam hai aur dusra jheb mein lagane se pta chalega ki aapki jheb kitni garam hai
by Pak101.com (few years ago!)
Jab Gabbar paida hua to uski maan ne us se 3-4 thappad lagaye
Gabbar’s Father: Kya baat ho gayi?
Mother: Kambakht paida hote hi pooch raha tha KTNE AADMI THE…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Q: Why did the monkey cross the road?
A: So he could get spanked.
by khalid hussain (few years ago!)
Police: Tumhe Kal Subah 5 Baje Phansi Di Jayegi
Sardar: Ha Ha Ha!!
Police:Kyon Hans Rahe Ho?
Sardar:
Main To Subah 8 Baje Uthta Hun!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Jaan-e-man… ees dil me aaja na!
Girl : Sandal nikalu kya?
Boy : Pagli, yeh mandir nahi… aise hi aaja!!
by khalid hussain (few years ago!)
Admi Doctor Se: Lambi Umar Ka Koi Tarika Batao?
Doctor Shadi Kar Lo.
Admi: Kia Is Se Umar Lambi Ho Jayegi ?
Doctor: Nahi ! Ye ShoQ Khatam Ho Jayega ::-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Ladki Ki Nayi-Nayi Shaadi Hui Par Kuch Dino Baad Uska Apne
Pati Se Jhagda Ho Jata Hai,
Apne Pati Se Dhukhi Ho Kar Wo Apni Maan Ko Phone Karti Hai,
Ladki: “Maan, Mera Inse Jhagda Ho Gaya, Main Do Hafte Ke Liye Milne Aa Rahi Hoon”
Maan Bhi Bahut Shatir Dimaag Ki Thi Boli,
Maan: “Beti Use Sukh Nahi Saja Milani Chahiye, Tu Wahi Ruk Main Do Mahine Ke Liye Aa Rahi Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Apni Biwi ko Clinic Le Gaya 0r Dr ko Bohat Maara..
Sab Ne Poochha kya Hua?
Pathan Bola:
Sala Bolta Hai Tmhari Biwi ka B.P Dekhna Hai....
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: 3 idiots film se ap ko kya lesson mila?
Pappu: miss yehi k Enginering parh kr b medical ki bachi phasai ja skti hai.
Miss:shut up & get out.
Bubblo: Miss men btaon?
Miss: Very good. Batao!
Bubblo: Miss Kiss krty huay Naak Beech mn nhi ati.
Miss: U also get out.
Pinki: Miss men btaon?
Miss:i think u r brilliant studnt.. Tm sahi btao gi..
Pinki: Miss doctor k elawa engineer b delivery kr skta hai :)
Miss: Lakh lanat :
by hearthackervsgirls (few years ago!)