15 rupee me 1000 sms ki adat
Sonay k baad bi us k hath ka angutha hilta raha
faraz
us ko 15 rupee me 1000 sms karne ki adat ho gai thi
by Sabir shah (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Larka parfum laga k bus me charha,
larki ne comment pas kia,
aj kal mortein supre ka use zayada hota hai.
Larka: pher bi makhain pecha nai churtien
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.
Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho
by Abdul Hannan (few years ago!)
Duniya Gol Hai?
Saboot Chahiye? Lo Hazir Hai
Cockroach Rat Se Darta Hai,
Rat Cat Se,
Cat Dog Se,
Dog Aadmi Se,
Aadmi Apni Girlfriend Se,
&
Girlfriend Cockroach Se.
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Sheikh Mehman Se:
Aur Sunao! Thanda Piyo Gy Ya Garam?
Mehman: Thanda Or Garam Dono!
Sheikh:Begum Aik Glass Freezar Se Or Aik Glass Geezar Se Pani Le Ao!
by Pak101.com (few years ago!)
Shafon suit
Rs 25
Coton suit
... Rs 15
Banarsi suit
Rs 18
Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sheikh patient hospital mein Nurse par chila raha tha
Doctor ne nurse ko bulwa kar poocha
Woh patient abb kis baat par naraaz ho rahahai
Nurse: woh ess baat par naraaz ho raha hai ke
Medicine khatam hone se pehle hi kion sehat yaab ho geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Fred had been on a camping trip for a few days.
Did your tent leak?' asked his dad when he returned.
Only when it rained,' said Fred.
by Pak101.com (few years ago!)
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta----- Bacho ye ,, M,, hy . M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa---- Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy?? aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek pathan rozana apne parosi ki bell Baja kar bhaag jata thaEk din parosi ne pakar kar poocha, ye kya harkat hai?
Pathan: Ye hum miss bell marta hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Q: What's black and brown and looks good on a lawyer?
A: A Doberman pinscher.
by khalid hussain (few years ago!)