Main Maan Banne Wali Hoon
Ladki Ne Apne Premi Ko Ek Din Dukhi Man Se Bola
Ladki: “Main Maan Banne Wali
Hoon”
Ladke Ne Ye Suna Aur Chilla Ke Bola: “Nahiiiiiiii”
Ladki: “Oye Pagal Main Teri Maan Banne Wali Hoon, Tere Baap Ne Mujhe Purpose Kiya Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1466 views
Similar Jokes
Mat kar dost apni girl friend se itni mohabbat,
Woh aankhon se war karti hai,
Maine dekha hai uski aankhon me,
Woh mujhse bhi pyar karti hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Ne Ek Din Santa Se Puchha Pappu: “Daddy Aapki Love Marrige Hui Thhi Na?” Santa Hairan Ho Gaya Aur Pucha: “Haan Be, Par Tujhe Kaisi Pata?” Pappu: “Kyunki Aapni Shadi Or Meri Date Of Birth Mein Sirf 4 Months Ka Farq Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yar Sooraj Raat Ko Kyu Nhi Nikalta?
2 Pathan:
Kya Pata nikalta Bhi Ho
Andhera Itna Hota hai Kahan Dikhai Day Ga
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik doctor mareez kay peeche bhaag reha thaa. Logo ne wajah poache to doctor kehta mareez damagh ka operation kerwane aata hai aur baal katwa kay bhaag jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rajni's Shooting Talent
Arjuna: I can aim and shoot the tip of a rat's tail.
Rajinikanth: I can hit the rat's tail tip's cell's mitochondria protein's
amino acid's base pair's hydrogen bond in the ratio of 1.23:5.32!
Rajni's Cookery Talent
Rajnikant went to world cooking championship..
Of course Rajni won
but guess what he made in finale???
.
.
.
.
.
Lal mirchi ki meethi khir
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor
Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par
Jata Hai Na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:
Aao Race Lagaty Hain
Jo Haara Wo Ek Hazar Rupe Dega
Sardar:
Lekin Mujhe Rasta Nahi Maloom
Pathan:
Bus Tum Meray Peechay Peechay Rehna
Sardar:
Thanks Yar
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ik Indian Police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar me chori ho rahi hai.
Indian Police Inspector: Mujhe sone de, main is time duty par nahi hun.
by Pak101.com (few years ago!)
1 medical student ne apni class fellow ko blood se likha laitar dekar kaha mujhe is ka jawab zaroor dena.
Larki ne jawab dia your blood group is A+
by Sabir shah (few years ago!)
Santa – Mujhe zehar dena
Chemist – Pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa – Apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist – Bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti.
by Pak101.com (few years ago!)