School Bag Bhi Le Jao
Chor chori karke ghar se baher jane hi wala tha..
Suddenly kid woke up, and said to the thief :
Mera school bag bhi le jao warna main mommy, papa ko utha dunga
by Pak101.com (few years ago!) / 841 views
Similar Jokes
teacher: see boys read well and keep our country name is good
student: the name of india is notgood
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 chinese bacha apnay Pakistani dost se:
yaar merey father ka inteqal ho gaya hai,
Pakistani:
Abay yaar,
China ki chizon mein yehi masla hai..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jealous Husband;
"Aaj tk tum kitney logo k saath soyi ho?"
Wife; Such bolon tu sirf aap k sath hi soyi hon baki sabhi k sath sari sari raat jagti thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wats D Difference Betwn Bus & Cycle?
Santa: Bus Ka Stand Bus Ke Sath Kabhi Nahi Jata
Par Cycle Ka Stand
Hamesha Cycle Ke Sath Jata Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar park me baitha tha.
Friend:Kya kar raha hy?
Sardar: Badla le Raha hon!
Friend: Kese?
Sardar:Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt
barbad kar raha hon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 girlz in Bus
Fighting 4 Seat
1st
me bethungy
Pehli me aai hu
2nd
Pehlay me aai hu
Boy:
Ary bhai jo umar
me bari hay wo
beth jaey
Both grlz:
Baji pehlay aap :)
by tahir bashir (few years ago!)
Santa had twins; he named them Tin & Martin.
Again he had twins & named them Peter & Repeater.
Again he had twins & named them Max & Climax.
...
Next time he had twins, disgusted Santa named them TIRED & RETIRED!
by Pak101.com (few years ago!)
Banti: uncle, papa ne chini magwai hai
Dukandaar: Aur kya kya kaha hai tumhare papa
ne?
Banti: Agar wo mota na de to, sharma uncle ki
dukan se le aana.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay
Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik
doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha
aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu
namoonia say hi maray ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai.
by Pak101.com (few years ago!)