Blind man
Chiman: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunai deti hai,
aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Chiman: Phone karte waqt.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 891 views
Similar Jokes
Chunti aur Hathi ki love marriage hui, dusre din hathi mar gaya.
Chunti boli: Wa ray mohabbat.! eik din ka pyar hua, ab sari zindagi qabar khodne mein guzre gi.
by Abdul Sami (few years ago!)
A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."
After 11 years Vahe Guru angrily appeared &
said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kya aapko marne ke baad bhi ladko/ladkiyon ko line maarni hai??……………
“DONATE YOUR EYES”
Ek aache message ko kaise-kaise batana pad raha hai..Kalyug hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!
Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- Whats Ur name?
Boy- Hola.
Teacher- Ye kaisa Naam h?
Boy- Main Holi ke din paida hua tha na.
Teacher- Thnx God
Ye Lodi ke din nahi paida hua!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sharabi eyes donate karne gaya, Counter Clerk asks: Kuch kehna chahte ho?
Sharabi: Jise lagao usse bata dena ye do peg ke baad khulti hain
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Shaadi Ke 3
Mahine Baad Hi. Beta Ho
Gaya.
Santa: "Ye Hamara
Bachha 3 Mahine Baad
Kaise Ho Gaya?
Aur Logo Ka To 9 Mahine
Baad Hota Hai?"
Biwi: "Aaap Bhi Na..Ye
Batao Aapki Shaadi Ko
Kitna Time Hua Hai?"
Santa:"3 Mahine"
Biwi: "Aur Meri Shaadi
Ko?"
Santa: "3 Mahine"
Biwi: "Aur Hamara
Bachcha Kitne Time
Baad Hua?"
Santa: "3 Mahine Baad"
Biwi: "Total Kitne
Months Ho Gaye?"
Santa Khushi Se: "Oh
Shit Yaar, SAMAY Ka
Pata Hi Nahi Chala.. Sorry
Janu Mene Tum par
Shak Kiya"
Biwi: Bas kar Pagle ab
Rulayega Kya =))=))
by Pak101.com (few years ago!)
New style of proposing a girl "Can I borrow a coin?" "I told my mom that I wil phone her wen I met d girl of my dreams"
by sana (few years ago!)
4 Pathan Janazay ko Tezi se le kar
Qabron k Ooper se Guzar Rahe Thay:
Aadmi: Oye Sharam Karo! Neechay Laashain Hain.
Pathan: To Ooper Konsa Humne VCR Uthaya huwa hai?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher:ye tum books ki bajae kia le aae ho?
Pathan:ustad g ap ne hi kaha tha k kal tareekh parhaon ga is lye me celendor le aya hun
by Sabir shah (few years ago!)