Aaj wo azeem din ha jis say

Aaj wo azeem din ha jis say 1 kror sal pahlay 1 aysi medicin eejad
hui jis ki wja say
aaj

Pathan zinda hai
Happy “NASWAR” day

by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Ko Beta Hua

Santa Ko Beta Hua. Use Jyotish Ke Pass Le Gaye

Jyotish:Ye Jiska Naam Pehle Bolega Wo mar Jyega

Baccha Bola "PAPA" Aur Dusre Din Padosi Mar Gya

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan Hindustan Or Afghanistan

Bacha Apni Dadi Se:
Dadi Aap Ne Kon Kon Se Mulk Ghome Hen?
Dadi:
Beta Pakistan Hindustan Or Afghanistan
Bacha:
Ab Kon Sa Ghome Gi?
Peche Se Dada Bola:
Qabristan.

by Pak101.com (few years ago!)
What is the similarity

Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?
Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Hum Tou Achay Hain Na

Aj Ka Sabaq..
Agr Koi Hum Ko Acha Lagta Ha Tou Acha Wo Nhi Hum Hain,
Our Agr Koi Hamain Bura Lgta Ha Tou Bura Wahi Ha.
Kio K Hum Tou Achay Hain Na ..
Zindagi Say Koi Cheez Mango Tou Aese Maango,
Jesay Aap K Baap Ki Thi,
Our Nhi Mili Tou Konsi Aap K Baap Ki Thi.
Agr Koi Aap Ko Daikh Kr Darwaza Band Kr Daita Ha Tou Yaad Rakhain,
Kundi Dono Taraf Say Hoti Ha Aap Bhi Bahir Say Band Kr K Bhaag Jaye…
Aj K Liye Itna Hi Kafi Ha …

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhai sahab 1 kala bulb dena.

Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.

Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?

Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna ha

by Pak101.com (few years ago!)
Ye hum miss bell marta hai

Ek pathan rozana apne parosi ki bellBaja kar bhaag jata tha

Ek din parosi ne pakar kar poocha, ye kya harkat hai?

Pathan: Ye hum miss bell marta hai..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pyar howa

Pyar howa,
ikrar howa hai
pyar se pher kiun darta hai dil?

Q na darray dil,

pyar say barhta hai sirf mobile aur restaurant ka bill

by Sabir shah (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein hota

Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?

Like: Lush

Comment: Jhuti Tareef.

Unlike: Ponka

Single: Akeli hai, Patalo isay

In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar

Home: Apna Adda

Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao

Remove Friend: Isko Chor, New Pata

Friendlist: Apnay Jigri Yaar

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kismat Azma chuka hon

Kismat Azma chuka hon.. Naseeb
Azma Raha
Hon ;(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ek Ladki patane ke Khatir
FACEBOOK Ka PAGE
chala raha hon ;D;D .

by Pak101.com (few years ago!)
Police

Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar : Pata Nahi Wo Bola Mere Pet Me Chuhe Kud
Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook