Aaj wo azeem din ha jis say
Aaj wo azeem din ha jis say 1 kror sal pahlay 1 aysi medicin eejad
hui jis ki wja say
aaj
Pathan zinda hai
Happy “NASWAR” day
by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
Similar Jokes
Santa Ko Beta Hua. Use Jyotish Ke Pass Le Gaye
Jyotish:Ye Jiska Naam Pehle Bolega Wo mar Jyega
Baccha Bola "PAPA" Aur Dusre Din Padosi Mar Gya
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha Apni Dadi Se:
Dadi Aap Ne Kon Kon Se Mulk Ghome Hen?
Dadi:
Beta Pakistan Hindustan Or Afghanistan
Bacha:
Ab Kon Sa Ghome Gi?
Peche Se Dada Bola:
Qabristan.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?
Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Aj Ka Sabaq..
Agr Koi Hum Ko Acha Lagta Ha Tou Acha Wo Nhi Hum Hain,
Our Agr Koi Hamain Bura Lgta Ha Tou Bura Wahi Ha.
Kio K Hum Tou Achay Hain Na ..
Zindagi Say Koi Cheez Mango Tou Aese Maango,
Jesay Aap K Baap Ki Thi,
Our Nhi Mili Tou Konsi Aap K Baap Ki Thi.
Agr Koi Aap Ko Daikh Kr Darwaza Band Kr Daita Ha Tou Yaad Rakhain,
Kundi Dono Taraf Say Hoti Ha Aap Bhi Bahir Say Band Kr K Bhaag Jaye…
Aj K Liye Itna Hi Kafi Ha …
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna ha
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan rozana apne parosi ki bellBaja kar bhaag jata tha
Ek din parosi ne pakar kar poocha, ye kya harkat hai?
Pathan: Ye hum miss bell marta hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pyar howa,
ikrar howa hai
pyar se pher kiun darta hai dil?
Q na darray dil,
pyar say barhta hai sirf mobile aur restaurant ka bill
by Sabir shah (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?
Like: Lush
Comment: Jhuti Tareef.
Unlike: Ponka
Single: Akeli hai, Patalo isay
In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar
Home: Apna Adda
Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao
Remove Friend: Isko Chor, New Pata
Friendlist: Apnay Jigri Yaar
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kismat Azma chuka hon.. Naseeb
Azma Raha
Hon ;(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ek Ladki patane ke Khatir
FACEBOOK Ka PAGE
chala raha hon ;D;D .
by Pak101.com (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar : Pata Nahi Wo Bola Mere Pet Me Chuhe Kud
Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Tanveer Hussain (few years ago!)