Bhai 1 rupy ka easy load kr do

Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 980 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Ki Laash

Santa Ki Mout Bijli Girne Se Hui
Par Laash Muskurati Mili
God Ne Pucha Aisa Kyon?

Santa: O G Mainu Lagya Si
Koi Meri Photu Le Raha Hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
Laloo's Son: Papa, aapki shaadi me

Laloo's Son: Papa, aapki shaadi me kitna kharcha aaya tha?

Funny Laloo: Meine kabhi hisab nahi lagaya, par mein aaj tak uss ke liye pay kar raha hu.

by Pak101.com (few years ago!)
In 2020 girl

In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai

Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D

by Pak101.com (few years ago!)
Girl’s father-

Girl’s father- Main nahi chahta ki meri beti apni puri zindgi 1 gadhe k sath guzare.

Boyfriend- Bus, isiliye main use
yaha se le jane aya hun

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi Marne Ki Saza Bas Itni Si?

Ek Baar Santa Apni Biwi Ke Saath Jaa Raha Thha,

Raste Mein Usse Ek Dost Mila Jisse Police Ne Pakda Hua Thha.

Santa Ne Usse Puchha: “Kya Hua?”

Dost: “Mene Apni Biwi Ko Maar Dala”

Santa Kuch Sochte Hue: “Saza Kya Mili Hai?

Dost: “6 Hafte”

Santa: “Bass Yaar, 6 Hafte”

Santa Ne Aav Dekha Na Taav Fatafatt Police Ki Gun Lee Or Apni Biwi Ko Maar Dala

Dost Rote Hue: “Abe Sale, Yeh Tune Kya Kiya? Puri Baat To Sunta, 6 Hafte Baad Muje Phaansi Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Hitlar during Speech: Mairi dictionary mai IMPOSSIBLE ka lafz nahi
.
Sardar Uth ke bola: tay mama waikh ke laini ci na Dictionary

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
sardar ne daka dala

sirdar jee nay yaar k saath mil ker post office mean dakaa dala aur jaldi maen aik aik bag utha ker bhaag gayay. Bohat maheeno kay baad milay tou aik doosray say poochnay lagay k bag mean kiya thaa aur kia kia kiya.
pehlay nay kaha khoob paisay say maza kiya. car lee ,holidays per gaya.
tum nay kia kiya? doosra kehnay laga meray bag maen tou bill he bill thay. phir tum nay kia kiya? thora thoray ker k pay ker raha hoon.

by Abdul Basit (few years ago!)
yeh bass last month hai loadshedding ka

Le wapda: yeh bass last month hai loadshedding ka

Le awam: wow great! yani us k baad bijli ni jaye gee?

Le wapda: ni, phirr bijli khatam ho jaye ge

le awam

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tum kaunsi soap use karte ho?

Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Turrrrrrrrrrrrrrr…

Sardar intrview deny gaya

Boss: Electric genrator kesy chalta ha?

Sardar:
Turrrrrrrrrrrrrrr…
Boss: ( Ghussay say) Stop it!

Sardar:
Turr.tur..Tur.Tusss!.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook