Charsi Qabristan me
Charsi Qabristan me Churs P rha tha.
Police: Kya kr rhe ho ?
Chrsi: Abu k lia Dua.
Police: Ye to Bache ki Qabr hy.
Chrsi: Abu Bachpan me hi mrgye thy.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
Pathan was waiting 4 Train with His Wife
Train Aai, Uper Likha Tha "Khyber Mail"
Pathan Bhag kar Charh gaya. Aur Biwi se kaha:
Jab "Khyber Female" Aye To Tm b Charh Jana.
by Abdul Hannan (few years ago!)
One day pappu was searching for something in his safe for hours.
Wife : What are you searching for?
Pappu : I give up. I was searching for our wedding certificate.
Wife : But why? Why you are searching…….
Pappu : I was searching for the expiry dates…..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Peter, why r u late for school again? Peter: Well, Miss, I dreamed that I was playing football & the game went into extra time.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Survey karne walay ne aik sarkari afsar se poocha, apke daftar main kitne loag kam karte hain?,
afsar ne jawab deya 100 main 4
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: ILY…<3
Girl: aww….spell it please :)
Boy: I’m leaving u
Bezetiii :p ;p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police:
Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi:
Abu K Lia Dua.
Police:
Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi:
Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy. :-)
by Muhammad Anas (few years ago!)
Raat ko Santa P K lauta; Biwi ki daant se bchne k liye bdi si Kitab lekr pdhne lga
Biwi-P K aye ho?
Santa-Nahi To!
Biwi-Phir Suitcase khol kr kya bak2 kr rhe ho
by Pak101.com (few years ago!)
sonu 2 meter lambi pipe se hukka pi raha tha,
monu itne lambe pipe se kyu pi raha hai
sonu yaar dr saab ne tambaku se dur rahne ko kaha
hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur
sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:can you give ur curly hair to me...
Girl:smiled and asked for what
Boy:I need a brush to clean my toilet....
by Pak101.com (few years ago!)